הקמת עסק עם פוטנציאל להרוויח

מנטורינג | ייעוץ עסקי | פתיחת עסק

הקמת עסק עם פוטנציאל להרוויח תמיד מלווה בהתרגשות רבה מצד הבעלים, ובציפייה גדולה שהעסק ישגשג, יתפתח ויביא עמו הכנסה יפה ומכובדת.
אלא שצערנו, כשני שליש מהעסקים החדשים פותחים עסק וסוגרים כבר לאחר שנה מיום פתיחתם וזה מסיבות שונות הקשורות לרוב לבעל העסק ולהכנה שעשה לפני שיצא לדרך החדשה הזו.

אז איך אפשר לדעת האם לעסק שלך יש פוטנציאל להצליח?
התשובות העיקריות לכך נמצאות ב-4 השאלות הבאות:

1. האם אתה מוכן?
בהקמת עסק יש אינספור החלטות שצריך לקבל: החל מבחירת ספק הציוד המשרדי, ועד להקמת קווי הייצור, הגדרת השירותים והמחירים, בחירת ערוצי השיווק ועוד. לכן, חשוב לוודא שאכן עשית את ההכנה המנטלית הדרושה כדי לעבור מ"ראש" של שכיר ל"ראש" של מנהל (בעל העסק).
בנוסף לכך, כבעליו של עסק קטן חשוב גם שתבין, שמעתה עליך לחבוש בעסק שלך מספר כובעים ולמלא, בכל יום, מספר תפקידים תוך שאתה עובר ביניהם במהירות, לפי הצורך. הנהח"ש, שירות, כ"א, מזכירות, שיווק ומכירות – בעסק קטן הכל זה האחריות שלך ורק שלך – אז לפני שתצא לדרך שווה לבדוק אם אתה באמת מוכן לזה.

מנטורינג עסקי שיווקי

2. מה הנישה שלך?
הרבה עסקים קטנים נכשלים כי אינם מתרכזים בקהל יעד ספציפי. נכון, יש עסקים שמוכרים מגוון רחב של שירותים ומוצרים אך אלו הם עסקים גדולים ומבוססים שיש להם מספיק משאבים, ברמות שלרוב אינן זמינות, עבור העסק הקטן.
לכן, כבעל עסק קטן, הגישה שלך חייבת להיות שונה וממוקדת – לזהות נישה מסוימת, שקל לך למצוא ולשמר, להתמחות בה ולספק לה את השירות הטוב ביותר. התמקדות בנישה זו אסטרטגיה עסקית שתאפשר לך לא רק להמשיך ולשרוד אלא גם ממש להצליח בשוק התחרותי שמסביבך.

3. מהי תוכנית הפעולה שלך?
עוד אלמנט קריטי שיקבע את הצלחת העסק שלך הוא,מעת הקמת העסק, רמת התכנון שעשית לפני פתיחתו. התכנון שעשית צריך לתת תשובות לשאלות כמו: האם בכוונתך לעבוד במשרה מלאה או חלקית? מהו המודל העסקי? מהי התוכנית השיווקית? והאם העסק יתבסס רק עליך או שיהיו בו גם עובדים נוספים?

4. מי יעזור לך?
זה בכלל לא משנה כמה ניסיון וידע צברת בניהול העסק, יום אחד יגיע הרגע, בו תזדקק לעזרה והכוונה. כי בין אם העסק שלך בתחילתו, והיסודות שאתה מניח עכשיו יקבעו את המשך דרכו בעתיד, ובין אם העסק כבר צמח והגיע למקומות שלא דמיינת שיגיע אליו – כשיהיה לך הצורך, חשוב למצוא מנטור עסקי שמתמחה במתן ייעוץ לעסקים קטנים כדי שייתן לך את הידע והכלים הדרושים, על מנת להמשיך ולהוביל את העסק שלך להצלחה.

הקמת עסק עם פוטנציאל להרוויח ועכשיו התשובות:

אז אם יש לך תשובות טובות ל-4 השאלות האלו, אתה מוכן עכשיו להקמת העסק ונראה שיש לו את הפוטנציאל לצמוח ולהצליח. אני מאחלת לך הרבה הנאה והצלחה בניהול העסק, ואשמח לעמוד לרשותך ולעזור לך בכל שאלה או התלבטות שיש לך.

אני מאחלת לך בהצלחה בדרכך החדשה והמרגשת, ואשמח לעמוד לרשותך ולעזור לך בכל שאלה או התלבטות עסקית שיש לך.  אני כאן עבורך: 050-6660746, או דבר איתי

שלך, גרסיאלה

שתפו ותיהנו

רוצה לחשוב יחד איך ליישם את שיטות השיווק שלי בעסק שלך?

קבלת מדריך חינם!
אסרטיביות עסקית

אלפי תכנים שיווקים, בחינם

אירועים קרובים

הישארו מעודכנים