גרסיאלה שפירו-גולדמן ב-NRG: רעיונות להגדלת ההכנסות

ייעוץ | ייעוץ לעסקים קטנים | אימון עסקי

פתחת עסק, יתכן שאתה איש מקצוע מצוין, השרות שלך מעולה, אז למה לקוחות לא מגיעים? – המנטורית העסקית-שיווקית ויזמית גרסיאלה שפירו-גולדמן מצביעה על הדגשים החשובים בהקמת עסק מצליח בכתבה שפורסמה באתר NRG בשיתוף ברק רום.

למרות שלעתים נדמה שמותג הוא עניין לסלבריטאים, חברות גדולות או תאגידים בלבד  בעידן החדש, מותג הפך לסימן היכר של בעלי עסקים קטנים עם שאיפות גדולות.

גרסיאלה באתר NRG

להיות מותג פירושו הטמעת חותם בתחומך. להפוך ליחודי.  להתמיד ולהוביל. להפוך לשם הראשון בתחומך שלקוח חושב עליו.

לקריאת הכתבה המלאה ב-NRG:

הכתבה ב-NRG

אשמח לשמוע, מה דעתך?