פיתוח עסקי

פיתוח עסקי | פיתוח עסק קיים | פיתוח עסק

פיתוח עסקי – בעלי עסקים רבים מבינים שעסק שאינו מתפתח, בשלב כלשהו יתחיל לצעוד לאחור. סטטיסטיקות אחרונות הראו כי בישראל של היום נסגרים 41 אלף עסקים קטנים מדי שנה, מה שאומר שאם העסק שלך נמצא מעל הסטטיסטיקה הזו, אתם כבר עסק מצליח.
השאלה היא האם עסק קיים צריך ליווי וייעוץ של מומחה?  האם בעל עסק שיש לו שנים של ניסיון והוכיח את הצלחתו בתחומו צריך תמיכה מגורם חיצוני?  התשובה היא בהחלט כן.
עסק מתפתח הוא עסק צומח.  לפעמים דווקא בשל העובדה שאם מורגלים לחזור על אותה הפעולה יומיומית ודווקא בשל העובדה שאתם פועלים בענף שלכם כבר תקופה, מנטור חיצוני ומומחה יכול להסתכל עניים מקצועיות ונטולות שיפוטיות  על מקורות הצמיחה לעומת מקורות זוללי האנרגיה והמשאבים.
בכל אחד מהשירותים אותם אנו מציעים ללקוחותינו יש לנו חותם שזה עובד ועובד מצוין.  אנחנו פה כדי להעשיר אותך בידע, כלים ואסטרטגיות בתפירה אישית, כדוגמת:

מערך שיווק פיתוח עסקי משודרג: ניהול עסק מצליח, כזה שמסוגל לשרוד לאורך זמן, להרוויח ולספק פרנסה טובה לבעלי העסק והעובדים בו, הוא מיומנות לא פשוטה כלל ועיקר הכוללת שני אפיקי פעולה עיקריים: ניהול הכספים וניהול השיווק והמכירות. ניהול נכון של כספים הוא קריטי ויש בו כדי למנוע הידרדרות למצבים בהם העסק כובל עצמו להתחייבויות שאינו יכול לעמוד בהן, ואף יכולות להביא לסגירתו. כדי לשווק את העסק בצורה נכונה ויעילה חייבים לפעול לפי תכנית שיווקית מסודרת לטווח ארוך, המותאמת לבעל העסק, לסוג העסק ולתקציבו. פעילות שיווקית כוללת: זיקוק קהל יעד, בניית אתר, חשיפה ונוכחות ברשתות החברתיות, יצירת רשימות תפוצה, בניית מועדון לקוחות, טיפול בלידים, השתתפות בכנסים ובימי עיון, הרצאות בפני קהל יעד, שיתופי פעולה, סיעורי מוחות, נטוורקינג פלוס ועוד

מיתוג בידול ופיתוח עסקי: בשוק רווי מתחרים ובעידן הדיגיטלי, כל עסק מתחיל יכול להציג עצמו כך יראה גם חברה גדולה.  עם זאת, מעסק קיים אי אפשר לקחת את הניסיון המקצועי בפעול ולכן חובה לזהות ולמשוך אליכם את קהל היעד הנכון, כזה שמחפש את המוצר או השירות שיש לך להציע לו וגם הפתרון לו לבעיה או לצורך של הלקוח.  עסקים דומים יש בשפע. בעולם רווי מתחרים, שוני וייחודיות הם יתרון מהותי להצלחה עסקי.

שמירה על קשר עם הלקוח: עסקים רבים עמלים אחרי גיוס לקוחות חדשים ומזניחים אוצר אמיתי: לקוח קיים ! לא עושים מספיק כדי לשמור איתו על קשר. על ידי מנטורינג עסקי שיווקי תלמד דרכים יצירתיות לשמירת קשר עם לקוחות שכבר עברו אצלך, כמו למשל: מתן הטבות, מעקב אחר תגובות, בניית קהילה או יצירת מועדון לקוחות.  פנייה ממוקדת ללקוחות שכבר רכשו מכם מוצר או שהשתמשו בשירותיכם מגדילה את הסיכוי לרכישה נוספת ומסייעת לגיוס לקוחות חדשים, כי לקוח שבע רצון ונאמן מעביר הלאה ומסייע לכם בשיווק מפה לאוזן.

צמצום הוצאות השיווק – מחקרים רבים כבר הוכיחו כי עסק מוציא פי 5 על לקוח חדש מאשר על לקוח קיים. פנייה ללקוחות קיימים החברים במועדון, היא פנייה עם מסר ממוקד והצעה שיווקית רלוונטית לאותו קהל. כמו כן, הפנייה נעשית באמצעים זולים, בעיקר בעידן הדואר האלקטרוני.

פיתוח עסקי

כשמעגל הלקוחות רחב, אפשר להמשיך ולהרחיב את העסק. להוסיף מוצרים ושירותים, סניפים, לשלב רעיונות חדשים. האם ליצור שתפ"ים? ואיזה סוג – משקיעים-כלכליים או מקצועיים-אסטרטגים? ועוד…

תמיכה רגשית: עסקים מתפתחים מביאים איתם גם כאבי ראש ולחצים שעלולים להוביל למשברים.  אוזן קשבת, דחיפה קדימה ועידוד עוזרים לצלוח את הקושי ולהמשיך לשלב הבא.

פיתוח עסקי

תמיכה מקצועית:  אורח לרגע רואה כל פגע, זה בדיוק הזמן שבו מנטורינג עסקי שיווקי מקצועי ומקיף יעזור מאוד. אדם חיצוני ועוד בהכרח מנטור עסקי שיווקי יכול להתבונן על העסק שלך מזווית אחרת ומנקודת מבט רחבה יותר, מה שיעניק לך מקור ידע עצום ומגוון כלים ואסטרטגיות לקידום העסק, להגדלת מעגל הלקוחות והרווחים.

אשמח לייעץ לך לגבי כיווני התפתחות עסקיים וצמיחה כלכלית באמצעות פיתוח מוצרים, אסטרטגיות שווק או ערוצי פעילות
לקביעת פגישה לקידום העסק שלך, צרו קשר