קידום עסקים בעזרת שיווק דיגיטלי 5 עצות חשובות ומועילות

קידום עסקים בעזרת שיווק דיגיטלי  5 עצות חשובות ומועילות

קידום עסקים בעזרת שיווק דיגיטלי כולל ראשית שאלה מהותית מה התקציב שלך לפרסום?
זו השאלה הראשונה שאנשי שיווקי דיגיטלי ישאלו אותך.
עסק קטן לא תמיד יודע מהו הסכום שעליו לתקצב
עבור השיווק הדיגיטלי של עסק שלו.

תקציב נאה לפרסום, עוזר- אך יחד עם זאת, היום זה כבר לא כל כך הכרחי.

בין אם אתה בעל עסק מתחיל או קיים כבר שנים, קיים היום לרשותך מגוון רחב של פתרונות לבניית אסטרטגיה שיווק טובה ויעילה לעסק שלך.  כזו שתניב לך תוצאות משמעותיות.

קידום עסקים בעזרת שיווק דיגיטלי  5 עצות חשובות ומועילות

חשוב שתכיר את כל האמצעים והכלים שמציע לך היום השיווק הדיגיטלי. הם יעזרו לך לחזק את הנוכחות שלך באינטרנט, למגנט אליך צרכנים / לקוחות פוטנציאליים, ולהבטיח ההצלחה בעסק שלך. יחד עם זאת, כולנו מודעים לכמות ההולכת וגדלה של בעלי עסקים ש – בדיוק כמוך – גם הם רוצים למגנט לקוחות ולהצליח. לכן, היום יותר מתמיד – כדי לקדם עסק שיניב תוצאות, חיוני למצוא את הייחודיות שבך, את השוני המייחד אותך.

במרכז גרייס™-מנטורינג להצלחה, שמנו לעצמנו למטרה לעזור לך להתחיל ברגל ימין או לקדם ולדחוף אותך בדרך הזאת.
הנה כאן 5 עצות להפקת התועלת הכי יעילה לקידום עסקים ע"י שיווק דיגיטלי נבון.

קידום עסקים בעזרת שיווק דיגיטלי השלב הראשון

1. נוכחות
היה נוכח ומעורב ברשתות החברתיות. חשוב מאוד להכיר את הכח והפוטנציאל של הערוצים שעומדים לרשותך, ויתרה מכך כאשר שימוש ברובם הוא בינתיים בחינם. אני מתכוונת ל: פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם, גוגל+, סנפצ'רט, יוטיוב….

דרכם תוכל להגיע לקהל היעד הנכון והמדויק ביותר שלך וכך לעצב גם את המותג שלך.

יחד עם זאת, חשוב שתדע:
א. לא כל ערוץ מתאים לכל תחום עסק. עדיף להתמקד בשימוש שניים מהם בלבד
ב. מסרים נכונים ומדויקים הם מילת המפתח בכל ערוץ שתבחר

2. לספר את הסיפור
השתמש בתיאורי מקרה אמיתיים. העולם כבר לא מאמין להצהרות כמו: המוצר שלך מצוין! מאיתנו תקבל שירות יוצא מן הכלל? העסק שלי בעל מוניטין של שנים! יתכן שהכל חשוב והכל נכון, אך כל הנתונים האלה כבר לא מספיקים כיום. הרי, רובם טוענים אותו הדבר.

מה עושים? "נוגעים" בלקוחות. יוצרים מערכת יחסים רגשית בין מה שאתה מציע לבין הלקוח שלך.
איך אתה גורם לאדם להתאהב המותג שלך?
קודם כל, צא מהאנונימיות ותאפשר לעולם להכיר אותך. שנית, תסביר לו מה הוביל אותך ליצור את המוצר או השירות שלך. ספר את הסיפור מאחוריו. זה מרגש.  גורם התעניינות והזדהות.
דבר פחות על יתרונות המוצר, דבר יותר בשפה של חוויות הלקוח

3. השקה מחודשת
על פי החזאים העסקיים של חברת UML הבינלאומית, בשנת 2017 80% מכלל משתמשי אינטרנט ירשמו לכנסים אינטרנטיים במטרת ללמוד, להתעדכן, לקבל השכלה, להרחיב ידע.

כך שמאוד כדאי לכל בעל עסק שמחשיב את עצמו, להיכנס לעולם הזה.
כנס אינטרנטי אינטראקטיבי, הפך לכלי שיווקי פורץ דרך. יעיל, מהיר ויחסית זול.
דרכו תוכל להעביר את הידע/המסר שלך לקהל עצום הן בארץ או בחו"ל מבלי לצאת מהבית, דרך המחשב שלך, ולשלוב אנימציות, וידאו, קבצים או דפי עבודה
עשה השקה מחודשת של עצמך. תפיק כנס אינטרנטי  יחיד או רב משתתפים ותאפשר לקהל היעד שלך להכיר בך כאוטוריטה בתחומך.
כנס אינטרנטי יסייע  לך גם לשווק ביעילות, להגדיל את אחוזי המכירות ולשפר באופן משמעותי את ההכנסות בעסק שלך.

4. קידום עסקים בעזרת שיווק דיגיטלי מיקוד בקהל היעד
היום נהוג לדבר בלשון של אסטרטגיות שיווק. אלה הם צעדים שיווקיים שיועילו לעסק שלך. וכאן, נופלים הרבה מאוד בעלי עסקים כאשר עושים שימוש באסטרטגיות האלה אך ורק כדי לקדם ולמכור מוצר או שירות.

אם אתה משתמש ברשתות החברתיות או בכל ערוץ שיווקי אחר רק כדי לקדם ולמכור את המותג שלך, אל תופתע אם יפסיקו לעקוב אחריך.

ידע. ערך. חדשנות. יצירתיות. התמקצעות.  זה מה שהקהל שלך רוצה לקבל ממך.
לכן, תתמקד אך ורק בצורך של הלקוח שלך. תפרסם את מה הלקוחות שלך רוצה לראות. היה קשוב למה שהוא שואל ותספק לו מה שהוא רוצה.
עם הזמן תתוודא לתופעה מוכרת! קהל היעד שלך יתחיל להפיץ, בעצמו, את המסר שלך לאחר שהוא הפך לחלק ממנו.

5. מגדלור
בדיוק כמו מגדלור, כך גם מנטור עסקי שיווקי יאיר אותך ואת הדרך שלך.
כל עסק מעמיד את בעליו, כמעט מדי יום, בפני התמודדויות אישיות ומקצועיות לא פשוטות.  השוק הוא מאוד תחרותי  והצורך לשווק את עצמך, חוסר הידיעה בשיווק, אי היכרות בכלים שיווקיים שמתפתחים בקצב מואץ,  קושי בטכנולוגיה, עומס, לחץ, היסוסים… מצריכים מנטור מנוסה שיתמוך בך ובעשייה שלך ויקצר לך את הדרך אל ההצלחה העסקית והכלכלית שאתה מייחל לעצמך.

לכל שאלה או התייעצות, אני כאן עבורך.
דרך המשרד: 058-7858566, או ישירות אליי דרך מייל איתי

שלך, גרסיאלה

 

אשמח לשמוע, מה דעתך?