תוביל! 14 טיפים לבלוט ולהקסים לקוחות

ייעוץ עסקי | ליווי עסקי | מנטורינג עסקי

"לא מספיק כבר לספק את הדרוש ללקוחות; היום חייבים להקסים אותם"
פיליפ קוטלר, פרופ' לשיווק בינלאומי באוניברסיטת נורת'ווסטרן

אכן. שיווק זה לא מה שהיה פעם. כבר לא עניין של מוצרים ושירותים בלבד. שיווק הפך למכלול של חוויות ורגשות. היום, רוב הלקוחות מחפשים הרבה יותר מסתם שירות איכותי: הם רוצים לקבל חוויות בלתי נשכחות לפני, במהלך ואחרי תהליך הקנייה.

אספתי עבורך 14 טיפים נהדרים לבעלי עסקים, משולחן המנטורינג שלי. שימוש במספר מהם אפילו, יעזרו לבלוט ולהקסים לקוחות. יותר מהצפוי אפילו.
באהבה ובהצלחה!

1. יודע מה הלקוחות שלך רוצים? אל תניח הנחות. תקשיב להם וגלה בעצמך

2. עמוד בהבטחות שלך: תכבד את לוחות הזמנים- שלך ושלהם

3. תפתיע בתמריצים: תציע הנחות, הפתעות ומתנות. הם תמיד יתקבלו בחיוך ויגרמו למקום טוב בזיכרון שלהם

4. תספק את השירות הטוב ביותר: תנחה את הצוות שלך להיות שירותיים, מנומסים, ומוכנים להציג פתרונות ביעילות ובזמן הקצר ביותר

5. תחזר: רשום לעצמך את דוא"ל וטל הנייד בעת הזמנה או רכישה ושמור איתם על קשר

6. תפתיע: תתעלה מעל הציפיות של לקוחותיך: תספק יותר ממה שהם מצפים לקבל, תיתן יותר ממה שהבטחת להם לתת

ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי

7. דבר בשפה ברורה: חסוך מעצמך מונחים אינטליגנטים מדיי, טכניים או מעורפלים

8. אל תגרום להם להתעצבן או לכעוס: תן ללקוחות שלך להתבטא, תקשיב ותציע להם פתרונות אמיתיים.

9. הזמן אותם "לטעום": להכיר ולהתנסות במוצר או בשירות חדש שלך. כך תקרב אותם אילך וגם תרוויח את אמונם

10. תחייך !:  אין חזק יותר מחיוך כנה ואיחולי "בוקר טוב".

11. תכבד את העסק שלך ושמור על המיתוג שלו: שהמשרד או החנות יהיו תמיד מסודרים, מאורגנים ונקיים. ואם אפשר, גם ניחוח נעים.

12. תשתף ברשתות החברתיות: תפרסם הצעות, תשתף תוכן שימושי ותענה לתגובות.

13. תציע מוצרים או שירותים חדשים: תתחדש כל הזמן. תיתן להם סיבה לחזור תמיד אליך.

14. תיצור חוויות בלתי נשכחות: תתמקד ביצירת רגשות וכך בוודאות תצליח לקסום אותם ותכבוש את ליבם.

מה דעתך?  אשמח לשמוע.  שלך, גרסיאלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אשמח לשמוע, מה דעתך?