איך להיות יותר פורה בעבודה וליהנות מהחיים

עסק קטן | יועץ עסקי | מנטורינג

"אם תקדישו את כל זמנכם לעבודה, לא תהיו פוריים יותר". כך אומר רובין שארמה, מאמן חיים, מחבר רב המכר: "הנזיר שמכר את הפרארי שלו".  ואני מסכימה איתו ב- 100%.

מניסיוני, ואני עוסקת בכך למעלה מעשר שנים, אנשים מעטים בלבד מעלים את הרעיונות הטובים ביותר שלהם כשהם בעבודה.  אני מזמינה אתכם לקחת רגע ולחשוב על כך:

  • בדיקת הודעות הדוא"ל שלכם במחשב בכל 60 שניות לא תגרום לכם להיות יעילים יותר
  • שקידה ללא לאות לא תרענן את בריכת היצירתיות הטבעית שלכם

הסירוב לצאת לחופשה לא יהפוך אתכם למבצעים-כוכבים.  זה הלקח הגדול שלמדתי: אני מקבלת את הרעיונות הגדולים ביותר שלי – את המחשבות שרוממו באמת את העסקים שלי וחוללו מהפכה בחיי: כשאני נינוחה ונהנית מהחיים.

אם תקדישו את כל זמנכם לעבודה, לא תהיו פוריים יותר

יש חשיבות גדולה להקדשת זמן להתרגעות ולעשיית דברים שממלאים את לבכם שמחה:

  • איינשטיין בילה שפע של זמן בשיט ובהתחברות אל ה"אני הילדותי" שלו
  • זינגר, ממציא מכונת התפירה, פיתח את הרעיון לאחר שחלם על אי ובו ילידים האוחזים בחנית עם חור בקצה
  • אני הגעתי לרעיון שמאחורי "קורס הפקת ובינרים וכנסים אינטרנטיים" בשיטת הפנתרים בחוף הים. כאשר חיפשתי דרך שתהפוך אותי לאוטוריטה כעצמאית, בדיוק כפי שהייתי כוכב בהיותי שכירה. פנתרה תמיד פנתרה – חשבתי לעצמי והיה באמת רעיון מבריק.  הבאתי לעולם העסקים הקטנים את הטכנולוגיה של השיחות ועידה, שאפשרה לאנשי מכירות בעולם לתקשר ביניהם באותו הזמן.
    והעסק שלי החל לגדול ולצמוח.  הובינרים בשיטת הפנתרים הפכו אותי למי שאני היום: המנטורית  הבלתי מעורערת לעסקים קטנים, המובילה האולטימטיבית  בשיווק באמצעות ובינרים, מגדילים חשיפה, ממגנטים לקוחות ומגדילים  הכנסות.

 

אני מתלוצצת לעתים קרובות ואומרת שאני עושה את רוב הכסף שלי על במת הסלסה. אנשים מחייכים, אבל הם מבינים את הנקודה שלי.  אתם צריכים לפנות מקום כדי לתת ליצירתיות שלכם לזרום.
אנחנו מקבלים את פרצי היצירה שלנו, אותם זרמים של רעיונות שמעלים את העסקים שלנו ואת החיים האישיים שלנו למדרגה גבוהה ביותר, אגב במת הסלסה, או שתיית קפה באר-קפה, או גלישת סקי, או בעת מדיטציה עם עלות השחר….

עיסוקים אלה הם לא בזבוז של זמן, בשום אופן לא: הם ניצול מעלה של הזמן שלכם.
היצירתיות מגיעה כשאתם נינוחים, מאושרים ומתענגים על הרגע.  וכשהיא מגיעה, היא יכולה להוליד רעיונות כאלה שאפילו יזעזעו את עולמכם.

כל מה שנדרש הוא רעיון טוב אחד כדי להביא אתכם לתוצאות שלא העליתם בדעתכם קודם לכן. רגיעה, יציאה לחופשה ופינוי זמן להנאה יהפכו אתכם למצליחים יותר בפועל.
ועיסוקים אלה מכניסים לכם כסף.

אני מאמינה שבעולם של שחיקה שאנחנו חיים, פסק זמן לעצמנו מביא תועלת לאנשים סביבנו כפי שהוא יועיל לנו.

אז, תיהנו לכם. חודש אוגוסט כאן.  אך לא רק בחדשי חופשה.
צחקו עם החברים שלכם מדי יום.  צאו לצעדה בהספקת הצהריים.  צאו לדוג או לשחות או לטייל או לגולף בסוף השבוע הקרוב.  תוכלו גם להשתרע על חוף הים של תל אביב או על חוף הים באיים הקריביים למשך שבוע.
תוכלו לבקר במוזיאונים הגדולים בתל אביב, בירושלים או בצרפת ואיטליה. או תפסו תנומה והירגעו.
ואם מישהו אומר לכם שאתם מבזבזים את זמנכם, מאפשר לכם לומר: "אבל גרסיאלה אמרה לי שאני פורה עכשיו". ואז, חזרו המשיכו ליהנות…

שלכם, גרסיאלה

שתפו ותיהנו

רוצה לחשוב יחד איך ליישם את שיטות השיווק שלי בעסק שלך?

קבלת מדריך חינם!
אסרטיביות עסקית

אלפי תכנים שיווקים, בחינם

אירועים קרובים

הישארו מעודכנים