להקים עסק משלך ולהגשים חלום

הקמת עסק | פתיחת עסק | ייעוץ עסקי

איך לפתוח עסק ולהבין כמה פשוט וקל זה לרצות להתפרנס ולעשות את זה בעצמך, אין ספק שעסק פרטי מכניס יותר מאשר עבודה כשכיר, הפוטנציאל להכנסה גדולה נמצא בעסק הפרטי, אותו אתה בונה ועמל עליו,  בעסק פרטי יש הרבה יצירתיות, כאשר אדם פותח עסק פרטי הוא בוחר בתחום שהוא אוהב ובו משתדל להצליח ולהרוויח.

ניתן לראות עסקים פרטיים שנפתחים ולאחר תקופה לא ארוכה הם נסגרים מחוסר ריווחיות, על פי נתוני משרד הכלכלה אחד מתוך שלוש עסקים שנפתחו ייסגר תוך חמש שנים. השאלה היא מדוע, למה עסקים שנפתחים לא ממשיכים לצמוח ולפרוח. פשוט כי הם לא עשו את זה נכון. יש דרך בה פותחים עסק והיא הדרך להצלחה.

איך להקים עסק ? פשוט להתייעץ

כיום ניתן לראות יותר אנשים שלקראת פתיחת עסק, ישכרו את שרותיו של ייעוץ אירגוני. היועצים הארגוניים מתעסקים בתחום העסקים מההיבטים השונים הקיימים בעסק מהתחום הבירוקרטי ועד תחומי המיתוג והפרסום. ישנם מספר הליכים הקודמים לפתיחת עסק.

איך לפתוח עסק
לפתוח עסק זו יצירה. זו הרבה עבודה, אך גם כיף והנאה, רווחיות והצלחה 

 

  • תכנון – לפני שמחליטים על פתיחת עסק צריך לעסוק סקר שוק, לראות אם יש ביקוש למוצר או השירות , האם המיקום מתאים לעסק, מבחינת הגודל, היכולת להתפתח ולגדול, האוכלוסייה, אם זו אוכלוסייה שדורשת את התחום אז יש יותר סיכוי לעסק להצליח, אבל אם האוכלוסייה המתגוררת באזור או מבקרת שם אינה מתעניינת בתחום, אין לעסק תקווה.
  • ביורוקרטיה – יש מספר פעולות שצריכות להיעשות מול הרשויות עוד לפני העסקה הראשונה. כגון. פתיחת תיק במס הכנסה. רישום אצל רשם החברות. תיק במס הכנסה ובמע"מ, פתיחת חשבון בנק עסקי. כל אלו קודמים לפתיחת העסק וחשובים מאוד על מנת לנהל את העסק בצורה תקינה.
  • פרסום- שלב הפרסום הינו שלב חשוב מאוד המשפיע על העסק, ללא הפרסום הלקוחות לא יידעו כלל על קיומו של העסק ולכן צריך להשקיע בפרסום מחשבה וממון על מנת לעשות זאת טוב ויעיל.

להתחיל ברגל ימין

פתיחת עסק הינה יוזמה מבורכת, חשוב מאוד על מנת להשיג את המיטב והמרב עבור העסק לעשות את זה נכון, מהפסיעה הראשונה.

ראו גם: הזרקור – סדנא לזיקוק הייחודיות העסקית

 

שתפו ותיהנו

רוצה לחשוב יחד איך ליישם את שיטות השיווק שלי בעסק שלך?

קבלת מדריך חינם!
אסרטיביות עסקית

אלפי תכנים שיווקים, בחינם

אירועים קרובים

הישארו מעודכנים