גרסיאלב CAMBIO

הרצאות לארגונים וחברות

גרסיאלה שפירו-גולדמן היא מרצה כריזמטית ובדרך האנרגטית, האופיינית לה כובשת בקסמיה את הקהל בחברות, ארגונים, כנסים ומפגשי גיבוש – בארץ ובחו"ל.

הרצאות

בין אם זה כנס מקצועי, מפגש גיבוש, אירוע לעובדים או חוג בית – אם מה שאתם מחפשים זו הרצאה שונה, סוחפת, עניינית, עם קורטוב של הומור ומשאירה טעם של עוד…   הרצאות של גרסיאלה שפירו-גולדמן ממלאות אתכם באנרגיות, משלבות דוגמאות מחיי היומיום, שופעות כלים, טיפים ומיומנויות קלות ליישום, הן מועברות באופן קליל ומהנה,  ושמות דגש מיוחד . ניתן להזמין הרצאות קצרות (30 דקות) או ארוכות יותר (עד שעה וחצי)   וכן סדנאות מעמיקות של מספר שעות או ימים.

כמה מנושאי הרצאות של גרסיאלה:

  • אסרטיביות ומנהיגות בארגון

כיצד לנהל עובדים בצורה יעילה ולא כוחנית? כיצד להתנהל מול הסובבים אותנו בעבודה מבלי לבטל את עצמנו?
להיות אסרטיבי פירושו לדעת כיצד להביע את רצונך בצורה ברורה ומכובדת מבלי לפגוע בזכויותיהם של אף אדם.

נושאים מרכזיים בהרצאה:
מה שלא ידעת עדיין על האסרטיביות · ההבדלים בין פסיביים, אגרסיביים ואסרטיביים  · טיפים וטריקים: כיצד להתנהל בדרך אסרטיבית מול עמיתים, העובדים והמנהלים שלנו · 3 הקודים לשיפור יכולת המנהיגות, היעילות והביצועים · מתי כדאי לוותר, מתי חייבים להתעקש  ·  ואם בימי שלישי לא בא לי…

ליצירת קשר וקבלת הצעה להרצאה לחצו כאן
מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

  •  לאלף את הדיאבולו¹ שבך

כמה פעמים מצאת את עצמך מתהפך, לא נרדם, משחזר את השיחה הבלתי מוצלחת שניהלת היום ומאשים את עצמך על מה אמרת, על מה ששתקת או על מה שהיית אמור לומר.  כמה פעמים ויתרת, הרמת ידיים ולא התעקשת על המסלול שרצית רק מפני שהמחשבה שלא תצליח, או האמונה שאתה לא מספיק טוב.

נושאים מרכזיים בהרצאה: 
גילוי הדיאבולו המעכב שבך ומתי הוא מתעורר לפעולה  ·  זיהוי המסר של הדיאבולו  · הכרת טכניקה עתיקה וקסומה ל"אילוף הדיאבולים"  · מוטיבציה, שפע של כלים, רעיונות טיפים להנעה לפעולה, עשייה וקידום עצמי
¹ דיאבולו = השובב הקטן המתגורר בתוך הראש שלך

ליצירת קשר וקבלת הצעה להרצאה לחצו כאן
מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

  •  ואם לא מחר, אולי מחרתיים?

כולנו מכירים את הסיטואציה: הדד ליין מתקרב, הלחץ גובר, זמן ומשאבים קיימים ובכל זאת – לא מצליחים לעמוד בלוחות הזמנים והאכזבה היא גדולה.  שלנו ושל הסובבים אותנו/

נושאים מרכזיים בהרצאה:
דחיינות – מה, מתי ולמה?  · הדחייניים שעשו היסטוריה  · דחיינות, פרפקציוניזם ועולם היחסים  · כלים ישימיים ליצירת פרואקטיביות ולניהול זמן אפקטיבי

ליצירת קשר וקבלת הצעה להרצאה לחצו כאן
מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

  •  מיתוג אישי: הסוד שמאחורי התדמית שרוצים לשדר

בעולם העסקים התחרותי כמו כשכיר בארגון וחברה, לא מספיק היום להיות טוב ואיכותי.  מוצר או שירות ייחודיים לכשעצמם הם כבר לא ערובה להצלחה.  בעולם שכזה כל עובד הופך לאיש שיווק ונציג הארגון.  מיתוג אישי הוא הפנים של העסק.  ובמאה הנוכחית הפך למושג חיוני.
יצירת תדמית נכונה לא נופלת בחשיבותה מאיכות או טיב המוצר או השירות אותו אנחנו מעוניינים למכור.

כל כך הרבה דברים משפיעים על הנראות שלנו ועל איך אנחנו נתפסים בעיני הסביבה בין אם זה במקום העבודה, עם קולגות או בפגישת עסקים.
איזו תדמית אנחנו משדרים? – איזו תדמית אנחנו מעוניינים לשדר ?
איזו אינטראקציה אנחנו יוצרים בפועל ואיזו אנחנו מעוניינים ליצור?    איזה רושם אנחנו משאירים ואיזה חותם היינו מעוניינים להשאיר?
מיתוג אישי, הסוד מאחורי פרסונה מצליחה.  הרצאה מרתקת ומבטיחה זו המעניקה הרבה מאוד טיפים מועילים ליישום באופן מיידי  – סוחפת את משתתפיה בכל פעם מחדש.

ליצירת קשר וקבלת הצעה להרצאה לחצו כאן
מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

  •  שיווק מבוסס ייחודיות

בעידן הנוכחי בו נפתחים מעל 50,000 עסקים חדשים מדי שנה, בו יש הצפה של עסקים דומים ואפילו זהים אחד לשני,  אדם שרוצה להצליח במציאות זו, חייב לגלות את הייחודיות האותנטית שבו, זו שתהייה האחריות לבידול שלו  ולהצלחתו לטווח ארוך.

נושאים מרכזיים בהרצאה:
כיצד ליצור שירות ומוצר שלא ניתן להעתיק · כיצד למצוא את הייחודיות שבך ולתרגם אותה לבידול עצמי  ·  כיצד לשווק מוצר, שירות ואפילו אותך בעולם רווי ערוצים ולמצב את עצמך כמותג מוביל בתחומך
ליצירת קשר וקבלת הצעה להרצאה לחצו כאן
מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

ועוד…

בין החברות שגרסיאלה הרצתה בהן:

הרצאות

הרצאות

המומלצים שלנו לפריצת דרך עסקית

הישארו מעודכנים