מבלתי נודע, למבוקש ומפורסם

קידום עסקים | הרצאות | אסטרטגיה עסקית

כל עצמאי ובעל עסק – ולא משנה באיזה תחום העסק או מה גודלו – יגיד לכם שהאתגר הכי קשה לקידום עסקים הוא הצורך לגייס כל הזמן לקוחות חדשים לעסק. המיתון, המותגים, הקניונים, הסינים, התחרות, ה"שותף" של העסק, הלקוחות הקיימים, האישה והילדים, הבעל שלעתים לא מפרגן, כל אלה ויותר הם הסברים ותירוצים מדוע העסק לא פועל כל הזמן לגיוס לקוחות חדשים. הסברים ותירוצים לא חסרים. כל אחד הוא אלוף ביצירתם.  כל תקופה או אירוע מספקים לנו הסברים חדשים. יחד עם זאת, הצורך לגייס לקוחות חדשים כל הזמן לא משתנה.

איך אפשר לגייס לקוחות חדשים?  איך לגרום לאנשים להכיר אותנו?

כנס אינטרנטי, מכונה לעתים גם וובינר, סמינרשת, הרצאה אינטרנטית, כיתה וירטואלית, סמינר מקוון, סמינר אינטרנטי הוא אירוע מקוון (On Line). זו אסטרטגיה עסקית, שיטת שיווק מוכחת בעידן החדש ויעילה שאין כמוה שמאפשרת לכל עסק ולכל בעל עסק להיחשף כמומחה ולתקשר בבת אחת מול עשרות,מאות ואפילו אלפים לקוחות פוטנציאליים, המאפשר להעביר להם מידע, ערך חדש וידע מה שמאפשר להכיר ולהתחבר אליכם, להניע אותם לפעולה ולבצע קנייה.

שיווק באינטרנט בכלל ושיווק באמצעות כנסים אינטרנטיים בפרט, מאפשרים לעסקים קטנים להגיע ללקוחות בצורה ישירה, יעילה וכלכלית, ליצור מכירות ולהגדיל את ההכנסות והרווחיות בצורה מובנית ומדידה.
ההרצאות האינטרנטיות מתקיימות בחדר ועידה וירטואלי ומשודרות דרך האינטרנט לקבוצות אנשים בכל קצוות הארץ ולכל המדינות בעולם המשתמשים במחשב שלהם בדי לצפות ו/או להאזין לשידור. מי שעומד מאחורי האירוע יכול להיות אדם פרטי, ארגון או חברה עסקית.

הכנס האינטרנטי מאפשר להציג, לשתף, להעביר ולקבל תכני מולטימדיה במגוון דרכים וגם אודיו וידאו, מצגות, PowerPoint, סרטוני וידאו, מסמכי וורד, מסמכי PDF, דפי אינטרנט ועוד.
עד היום לא היה לבעלי עסקים כלי שיווקי מהיר, יעיל ובעל עוצמה כמו כנס אינטרנטי.

אם רוצים למגנט לקוחות חדשים – הזמנה לכנס פרונטלי או לחשיפת מוצר עלולה לעלות לבעל העסק הרבה מאוד כסף, זמן… ומי בכלל ערב לך שאנשים אכן יגיעו לאירוע שלך?
ומה אם באותו זמן יש תכנית מעניינת? או קרה אירוע בלתי צפוי וכולם מרותקים לטלוויזיה? זה עלול לגרום להפסד אל כסף רב ועגמת נפש.
כי צריך להזמין אולם, צריך להזמין כיבוד, צריך להזמין אנשים – הן בדואר, במיילים, בטלפון – צריך לוודא שאנשים מגיעים, צריך ללבוש בגד ייצוגי וחגיגי – שעולה כסף – ללכת לספר ו/או למאפרת – עולה כסף -, צריך לנסוע שעות בפקקים – וזה עולה כסף – צריך למצוא חניה – לרוב בתשלום – ועוד ועוד
ובזמן ההרצאה… אנשים עלולים להסיט אותך מהמצגת שהכנת, אתה אמור לענות לשאלות שלא תכננת, אנשים שלא הגיעו עלולים לבקש את כספם בחזרה…..
לפני שבעל עסק מתייאש ומחליט לוותר על הכל, כנס אינטרנטי זה הפתרון המשולם!

כנס אינטרנטי

הנה הוכחה
ביוני אשתקד ערכתי כנס עצום ליזמים, עצמאים ובעלי עסקים באולם הכנסים של מוזיאון בית התפוצות. יש להניח שרבים מהקוראים נוכחו. 250 אנשים נרשמו לכנס. האולם היה מפוצץ. האירוע היה איכותי, יוקרתי, עשיר, מושלם!
אחרי שסיימנו את ההרשמה התקשרו למשרד שלנו הרבה אנשים שהעידו שהיו רוצם להגיע…. אך לא הצליחו – בגלל המרחק, המזג האויר, תכנית "האח הגדול", יום בשבוע, השעות או בגלל שירד גשם, או בגלל שהשמש זורחת…
שבוע לאחר שסיימתי את הכנס, בחרתי לקיים אותו הכנס – אך הפעם אינטרנטי.
ושמעו קוריוז: כחודשיים עד שלושה לקח לי להפיק ולקדם את הכנס הפרונטלי. את הכנס האינטרנטי, שבועיים.

כשפרסמתי שאני מעבירה בכנס האינטרנטי את אותם התכנים שהעברתי בכנס הפרונטלי מייד נרשמו בסביבות 40 אנשים ששילמו את אותו המחיר כמו בכנס הרגיל.
סך הכל, נוכחו 453 אנשים בכנס האינטרנטי, כמעט ללא הוצאות – רווח כמעט של 100%

ובסוף הכנס האינטרנטי גם הצגתי ומכרתי את הספר שלי "אינסטנט יש רק בפודינג" – המסלול המעשי להפוך למותג…. מה שהעניק למשתתפים עוד הרבה ערך והוסיף הרבה מאוד כסף לקופת העסק.

ויש עוד! כדי להרים את ההפקה באולם הכנסים, הייתי צריכה לערוך סקר אולמות, להזמין אולם, קייטרינג, צלם, מוזיקה, להזמין אנשים, לעשות מעקב… מי יגיע, מי לא?
צריכים לעצב פלייר פרסומי או דף נחיתה עם כל ההסברים איך להגיע, טפסים לחלוקה, מזכירה שתקבל את הקהל, מזכירה נוספת שתדאג לכל הלוגיסטיקה, להופיע מול קהל, לקנות מתנות לחלוקה ועוד ועוד… וזה עולה הרבה כסף.

וכדי להרים כנס אינטרנטי כל מה שהייתי זקוקה זה: מחשב, קשר אינטרנטי, מערכת דיוור, תכנה לשידור הכנסים האינטרנטיים (יש מגוון תכנות העולות מאפס כסף, עד 400 שקל וישנה אופציה של שכירות), להכין הרצאה, לפרסם כשבועיים… זה הכל!

בכנס האינטרנטי הנ"ל יצרתי הכנסות של עשרות אלפי שקלים, כמעט ללא השקעה כספית, בלי לצאת מהבית, בנוחיות המוכרת לי, בלי קייטרינג, עם הקפה האהוב עליי, השידור הוקלט וכבנוס – הצעתי גם את ההקלטה למכירה לכל מי שלא הצטרף לשידור החי.

מנהל, עצמאי, בעל עסק. היום, לכל אחד יש מחשב. זה הכלי היחיד שאתה זקוק לו כדי להפוך מבלתי נודע, למפורסם ומבוקש. היום, קל יותר לזכות בחשיפה, לגרום לאנשים להתעניין בנו ובשירותים או המוצרים שלנו, להגיע לקהל רחב יותר, למגנט לקוחות חדשים ולהגדיל הכנסות בעסק. היום, נגמרו התירוצים!

כנס אינטרנטי? ובינר בשיטת הפנתרים? כן! זה הסוד הכמוס של העידן החדש! זה מה שמבדיל בין בעל עסק מצליח לאחרים. כנס אינטרנטי:  המהירה, הכיפית, היעילה, הנוחה, והכי פחות יקרה לשווק שמצליח!

ואם לומדים לעשות זאת נכון, השמיים הם … אפילו לא הגבול! זו המדרגה שהופכת עסק רגיל למותג מוביל. לעסק מבוקש ומפורסם שנהנה ומרוויח כסף.

שתפו ותיהנו

רוצה לחשוב יחד איך ליישם את שיטות השיווק שלי בעסק שלך?

קבלת מדריך חינם!
אסרטיביות עסקית

אלפי תכנים שיווקים, בחינם

אירועים קרובים

הישארו מעודכנים