כיום כמעט כל עסקים קטנים ובינוניים מבינים שההוצאה הגדולה ביותר בעסק היא עובדים. מה גם שהעסקת עובדים כרוכה בהתעסקות נוספת של הכשרה, רווחה, טיפול  בפרט, דברים שאינם בהכרח קשורים לתפקוד השוטף של העובד. לכן, ניתן לראות יותר ויותר עסקים קטנים ובינוניים שנעזרים במומחים חיצוניים כזרוע ביצועית לכל דבר. למשל מיתוג עסקי ועוד פעולות שיווק ניתן ליישם באמצעות מיקור חוץ המאפשר לעסקים קטנים ובינוניים לחסוך זמן וכסף על העסקת עובדים והכשרתם ולהגדיל את הסיכויים לקבל מוצר מוגמר מהר יותר ובלי כאבי ראש מיותרים.

מרכז גרייס™ מביא עימו ניסיון רב והרבה מאוד לקוחות מרוצים. אנחנו חיים, נושמים וחולמים שיווק. אנחנו מעודכנים בכל מה שקורה לגביי מיתוג עסקי ועולם השיווק ויודעים מה עובד מצוין, לכל עסק.

היתרונות העיקריים בשכירת צוות למען שיווק במיקור חוץ : 

  1. אין הוצאות שכר קבועות והוצאות סוציאליות
  2. התשלום מתבצע עבור תפוקות ועבודה בפועל
  3. הקטנת הסיכוי לטעויות – למדו מניסיון עבר
  4. תרומת ידע מקצועי שנרכש במהלך שנים רבות
  5. קיצור דרך- אנחנו מתרכזים בשיווק העסק שלך ואתה מתרכז בדברים האחרים

איך זה עובד?

נחבר אליך יועצת שיווקית שתנתח עבורך את השוק, תזהה את המתחרים, תמתג אותך ותכין יחד איתך תוכנית שיווק מובנית. תוכנית השיווק תהייה בעלת מדדים איכותיים וכמותיים, שיתאימו ליעדים ולמטרות שנקבע, וכל זאת יעשה על פי לוח זמנים שנקבע ומבוססת על הצרכים שלך

אנחנו יודעים איך לשווק ומה עובד בעולם שכולו מתחרים, אנחנו מכירים את כל ערוצי השיווק הקיימים ומה גורם ללקוח לקנות בסופו של דבר.
יועצת השיווק שלנו תעבוד מול צוות שיווק ומומחים שיעשו עבורך ואיתך סיעור מוחות והם יתפקדו באופן מלא מול ספקים ונותני שרות נדרשים.

בין שירותי השיווק שאנחנו נוכל לעשות עבורך:

  • ייעוץ ותכנון אסטרטגיה שיווקית– בנית תוכנית, תקציב, סדרי עדיפויות
  • מיתוג עסקי או שדרוג המותג הקיים כולל שם לעסק, עיצוב לוגו, כרטיסי ביקור, ניירת, רול אפים, קידומי מכירות, אוגדנים, פליירים ועוד
  • מנטורינג אישי + ליווי עסקי שיווקי לייעוץ ובניית אסטרטגיה
  • גיבוש תוכנית שיווק כוללת על בסיס היתרון היחסי של העסק: הגדרת מטרות, יעדים והדרכים למימושם, תוכנית חדירה לקהל היעד והמגזרים הרלוונטיים.
  • ניהול ויישום תוכנית השיווק מול גורמים פנימיים וחיצוניים
  • יצירת שיתופי פעולה עם עסקים משלימים וניהולם
  • הקמת אתר אינטרנט מותאם לצרכים ולקהלי היעד של החברה
  • עיצוב, פתיחה, ניהול וקידום עמוד בפייסבוק
  • בניה וכתיבת תכנים שיווקיים, כגון: מצגות שיווקיות, פרופילים של חברות, קטלוגים, הקמה וניהול פרופילים עסקיים במדיות החברתיות השונות, הקמה וניהול אתרי אינטרנט, כתיבת תכנים לאתר האינטרנט ולמדיה חברתית, כתיבת כתבות יחצ"ניות, עבודה מול משרדי יחסי ציבור, ספקים, מפיקים, בלוגרים ועוד
  • פרסום הקמה וניהול קמפיין פרסומי במדיה המסורתית ובמדיה החדשה:
    עיתונות, שלטי חוצות, פליירים, וכו
    ובמדיה האינטרנטית: גוגל, עיצוב, פתיחתה וניהול דף בפייסבוק, עיצוב וכתיבת דפי לכידה, דפי נחיתה ומכירה, באנרים באתרים רלוונטיים, בלוג, קמפיין מודעות ממומנות בפייסבוק, רשימת תפוצה ועוד.
  • הקמת כנסים בארץ ובחו"ל– ארגון ולוגיסטיקה. מקדמי מכירות. תכנים וחומר פרסומי בכל השפות
  • הפקת כנסים עסקיים ושיווקיים

אנחנו במרכז גרייס™ נאפשר לך קשת רחבה של שיווק לתקופה או לפרויקט. נבנה תהליך מסודר ומממוקד להשגת תוצאות מוצלחות על פי צרכיך. לאורך כל הדרך נהייה קשובים, מחויבים לתהליך, נחייה איתך את העסק ונרים גביע שמפניה על ההצלחות שהושגו, בסוף כל פרויקט

חולם להפוך לעצמאי? מלא את הפרטים כאן, וניצור איתך קשר בהקדם!

מיתוג עסקי