גם אם בחרת לעזוב מרצונך וגם אם אמרו לך ללכת. להיות עצמאי זאת מציאות חדשה לגמרי. יותר ויותר אנשים בוחרים לעסוק במה שהם הכי טובים ואוהבים באמת. למה? בשל השעות הארוכות, הרצון לעבוד בשביל עצמי ובתנאים שאני קובע, ההזדמנות להרוויח יותר בתמורה למה שאני עושה. אנשים מרגישים צורך להגשים את עצמם, את חלומם ולשפר את איכות חייהם. ובכל זאת עדיין זה מלווה בפחדים, חששות ובלבול ללכת אל הלא נודע.

 

לפני שיוצאים לדרך חייבים להכין תוכנית עסקית – לבחון היטב את השוק שבו אתם פועלים, מי המתחרים, הלקוחות הפוטנציאליים, הספקים, למצוא מהו היתרון התחרותי שלכם. אתם צריכים לקבוע יעדי מכירות/הכנסות. צריכים לקבל החלטה מה ההשקעה הנדרשת עבור שיווק, ציוד, רואה חשבון וכדומה. אתם צריכים לתמחר נכון את המוצר או השירות שאתם מוכרים כך שלא תפסידו כסף.

 

זאת לא משימה פשוטה ולכן חשוב לעשות זאת בהכוונה של מומחה ואיש מקצוע שילווה אתכם בתהליך

במיוחד בשביל זה הקמתי קורס מיוחד לאנשים שהחליטו להפוך ולהיות עצמאים ולהגשים את החלום. במסגרת הקורס תקבלו מגוון כלים, ידע, ליווי מקצועי,מוטיבציה שיאפשרו לכם להתחיל בצעד הראשון לפתוח ולהקים עסק מצליח

במסגרת הקורס תלמדו איך ניתן להפוך משכיר לעצמאי למרות הפחדים וההתלבטויות בקצב ובדרך שנכונים לכם.

 

מה כולל הקורס? NEW START – המעבר שלך אל עולם העצמאות

  1. 5 מפגשים בקבוצה – כל מפגש 4 שעות – סה"כ 20 שעות
  2. מפגש אישי 1:1 עם גרסיאלה שפירו גולדמן- מנטורית להצלחה עסקית שיווקית – סה"כ 2 שעות
  3. בונוס בהרשמה מוקדמת! מציאת שם לעסק + פגישה עם רואה חשבון/ מנהלת חשבונות

תוכנית הלימוד של NEW START במסגרת מרכז גרייס

 

מפגש ראשון- פגישה פרטנית עם גרסיאלה. מנכ"לית ובעלים של מרכז גרייס          

במהלך המפגש יעשה אבחון באמצעות תשאול בו נחדד ונבחן את התחום בו רוצים לפתוח עסק. על רקע הסביבה העסקית שבה הוא פועל. נדון מהן הסיבות? נדבר על הפחדים וההתלבטויות ונגבש תוכנית פעולה שתביא אותך מוכנה לקראת המפגשים בקבוצה.
מפגש שני- גיבוש חזון עסקי
המפגש יעסוק בגיבוש החזון של העסק, ההחלטות האסטרטגיות שצריך לקבל, ניתוח הסביבה כולל מיפוי המתחרים, זיהוי לקוחות פוטנציאלים ובחירת קהל היעד.מציאת היתרון התחרותי המשמעותי שכדאי לעסק להדגיש, כך שייתפס כבעל ערך ללקוחות ויגדיל רווחים. נכין תשתית לבניית תוכנית עבודה עם מטרה ויעדים ברורים.
מפגש שלישי- פתיחת עסק של ממש

המפגש יעסוק בפתיחת עסק חדש, ההבדל בין עסק פטור/מורשה/חברה. מה חשוב לדעת אל מול רשויות המס. איך בונים ומנהלים תזרים מזומנים נכון ומה הם הכללים לניהול עסק. עשה ואל תעשה.

מפגש רביעי- שיווק מסורתי מול שיווק בעידן החדש

הכרות עם ערוצי השיווק הקיימים בשוק. יתרונות וחסרונות של כל אחד מהם. כמה רצוי להשקיע ואיך ניתן לקבל תוצאות ולמכור יותר. נדבר על שיווק מסורתי כגון: פרסומות בעיתונות, כתיבת מאמרים, ברושור, קומוניקטים, שיתופי פעולה, נטוורקינג ושיווק אינטרנטי כגון: פייסבוק, לינקדאין, אינסגרם, גוגל, בלוג ועוד.
מפגש חמישי- ניהול זמן אל מול המשימות

איך לעבוד גם שאין לקוחות בדלת. איך לנהל את הזמן בצורה יעילה תוך מציאת איזון בין הבית לעסק. הכרות עם המושגים דחיינות ואסרטיביות וכיצד הם משרתים או פוגעים בהתקדמות העסקית שלי. איך ללמוד מטעויות של  אחרים – סיפורי מקרה, טעויות נפוצות שיש להימנע מהן.

 

יש לך שאלה? רוצה לקבל פרטים נוספים? לוחצים כאן- צור קשר