עסקים רבים נסגרים מדי שנה, אחרים בקושי שורדים ורק מעטים מצליחים ומתפתחים. הסיבות לכישלון עסקים הן רבות: ניהול לא נכון של התקציב, שיווק לא נכון של העסק, העדר בידול, פניה לקהל יעד לא מתאים.

מנטורינג לבעלי עסקים מתבצע בכמה מישורים:

מערך שיווק עסקי: כדי לשווק עסק בצורה נכונה חייבים לפעול לפי תכנית שיווקית מסודרת לטווח ארוך, המותאמת לסוג העסק ולתקציבו. פעילות שיווקית כוללת: בניית אתר, נוכחות ברשתות החברתיות, יצירת רשימת תפוצה והשתתפות בכנסים.

מיתוג ובידול:  כשאתם מקימים עסק אחד מיני רבים בשוק רווי מתחרים, הסיכויים שלכם לשרוד קלושים. כשאתם בונים עסק בתחום שאינו קיים או בנישה חדשה, תמצאו את קהל היעד שמחפש את המוצר או השירות שלכם, כדי שיתור לו בעיה או צורך.

שמירה על קשר עם הלקוח: עסקים רבים מזניחים את הקשר עם הלקוח הקיים ולא עושים מספיק כדי להשיג לקוחות חדשים. חשוב לשמור על תקשורת עם הלקוחות באמצעות מיילים לרשימת תפוצה, וובינרים, פעילות ברשתות החברתיות, מעקב אחר תגובות הלקוחות והטבות שונות.

פיתוח העסק:  כשמעגל הלקוחות מתרחב, אפשר להמשיך ולהרחיב את העסק. להוסיף מוצרים/שרותים, סניפים, לשלב רעיונות חדשים.

תמיכה רגשית: בעלי עסקים נתונים ללחצים רבים ונתקלים במשברים וקשיים שלעתים גורמים להם לוותר על העסק. המנטור מעניק להם אוזן קשבת, דחיפה קדימה ועידוד אשר עוזרים להם לצלוח את הקושי ולהמשיך הלאה.

תמיכה מקצועית:  המנטור מאפשר לבעלי עסקים לראות את הדברים מזווית אחרת ובנקודת מבט רחבה יותר. בעלי העסקים זוכים למקור ידע עצום ולמגוון כלים לקידום העסק, להגדלת מעגל הלקוחות והרווחים.

הגיע הזמן לקדם את העסק שלך!

כשבעל העסק מתלהב מן המוצר שהוא מייצג גם הלקוח מתלהב
וכשלקוח מתלהב, הוא
גם קונה
ג'ון וונאמייקר