שיווק נרחב לעסק קטן

שיווק דיגיטלי | שיווק לעסק | מנטורינג עסקי שיווקי

היום ידוע, שכדי להתפרנס יפה מהעסק שלך כבר לא מספיק להיות מומחה ומקצועי, צריך גם ידע בשיווק. בעלי עסקים מעולים רבים, לא מתמצאים בתחום השיווק במדיות השונות ואינם מודעים לאפשרויות הלא יקרות והיעילות שיש היום בתחום השיווק לעסק קטן.
במקום לבזבז זמן וכסף בניסיונות שיווקיים שאין מאחוריהם אסטרטגיה מסודרת, תוכלו להתמקד בתחום בו אתם עוסקים ולהשאיר את השיווק למקצוענים.
זה המקום בו מנטורית עסקית-שיווקית מקצועית עוזרת פלאים להקמת מערך שיווקי נכון לעסק קטן, שמוביל להרחבת מעגל הלקוחות, לשיפור במכירות ולעלייה ברווחים.
שיווק באינטרנט לעסק קטן

מערכות דיוור – כלי שיווק לעסק קטן שצבר פופולאריות רבה בהיותו זול ויעיל, באמצעותו תוכל לשמור על קשר עם הרשומים, להעביר ערך, ידע ומסרים ישירים למאות לקוחות פוטנציאלים, לשלוח להם טיפים, הודעות על מבצעים, מידע על הרצאות שאת מקיימת, למכור מוצרי מידע ועוד.

מוצרי מגנט – מוצרים שממגנטים לקוחות פוטנציאלים להצטרף לרשימות התפוצה שלך. אלו מוצרים חדשניים שמעבירים ערך, תוך מתן מענה לכאב ולסקרנות. מוצרים אלו כוללים: מדריכים אינטרנטיים, סדרת טיפים, סדרת סרטונים, מצגות דינמיות ועוד.

רשתות חברתיות – מומלץ מאוד להשתלב בטרנד הלוהט של הרשתות החברתיות על ידי נוכחות ברשת. האפשרויות הן רבות: פרופיל ודף עסקי בפייסבוק, לינקדאין, גוגל פלוס, סרטונים ליוטיוב. הפעילות ברשתות מאפשרת לך לנהל דו שיח עם הגולשים, ליידע אותם על מבצעים, לשתף בתכנים מעניינים, פותחת לך דרך להזדמנויות עסקיות ולהגדלת מעגל הלקוחות .

בלוגים –יומנים אינטרנטיים אותם מומלץ לשלב באתר שלך ולדאוג לעדכן אותם בקביעות. זהו המקום שלך לביטוי אישי ולא פורמלי ,לחיזוק הקשר שלך עם הלקוחות, לשיתוף הקוראים בידע המקצועי שלך ולקבלת משובים.

אתר אינטרנט –אתר תדמיתי או אתר עם חנות למכירת מוצרים, הם הבמה שלך להצגת השירות או המוצר שלך ואת הניסיון שרכשת. באתר תוכל להוסיף מאמרים, חדשות, עדכונים, תמונות של עבודות, לוח אירועים ועוד.

וובינרים – כלי שיווק יעיל ביותר, המספק לך במה מרתקת להעברת הרצאות ולעריכת ראיונות און ליין בליווי מצגת וסרטונים. הוובינר הוא אמצעי מצוין למטרת שיווק עסק קטן, להעברת ערך משמעותי, לשמירה על קשר עם הקהילה שלך ועם מתעניינים נוספים. בתמורה את זוכה לחשיפה עצומה שמובילה להגדלת רשימת התפוצה שלך ולקידום המכירות.

מוצרי מידע – למה לא לחלוק את הידע הרב שצברת ולתת ללקוחות שלך ערך? מוצרי מידע נחלקים בין מוצרים פיזיים כמו: ספרים, חוברות, מדריכים, תקליטורים למוצרים אינטרנטיים כמו: קורסים און ליין, סדרת סרטונים, ספרים דיגיטליים ועוד. בעזרת מוצרי מידע ניתן להגדיל את רשימת התפוצה על ידי כך שמציעים לגולשים להשאיר פרטים ולקבל את המוצר למייל או בדואר בחינם. מוצרי מידע הם טריגר שמעורר את סקרנות המתעניינים ומגביר את הנכונות שלהם להירשם לקורסים ומפגשים בתשלום ולרכוש מוצרי מידע בשלבים מתקדמים יותר.
שיווק לעסק קטן בעולם שמחוץ לאינטרנט

ניהול מערכת דיוור עסקי
שיווק דיגיטלי מנצח

חומרים מודפסים – כן, גם בעידן הדיגיטלי יש להם מקום מכובד! כרטיסי ביקור, מגנטים, פליירים, רול אפים, ברושורים, פוסטרים, קטלוגים, פרופיל עסקי.
פרסום – אמצעי שיווק לעסק קטן בתקציב נמוך באמצעות קומוניקטים לעיתונות הארצית, מודעה בעיתונות המקומית, שלטי חוצות, דוכני מכירה ביריד.

חוגי בית – הרצאות/סדנאות הזמנת לקוחות קיימים ופוטנציאלים לביתך או למקום שאת משכירה, כדי להשמיע הרצאה, להשתתף בפעילות או סדנא, בליווי כיבוד קל ובאווירה נעימה.

כנסים – כלי שיווק לעסק קטן בו את הנפגש פנים מול פנים עם הלקוחות שלך ועם מתעניינים ומבססת את שמך כאוטוריטה בתחומך. הכנסים יכולים לכלול הרצאה שלך והרצאות של אנשי מקצוע נוספים המשיקים לתחומך, עמם יצרת שיתופי פעולה הדדיים.

שיווק נכון לעסק קטן – טיפים לסיום
• שיווק נכון לעסק קטן מתבסס על בניית סיסטם שיווקי מותאם עסק ומתוכנן מראש, כאשר בכל רגע נתון את יודעת מה מתוכנן למחר, לחודש הבא ולשנה הקרובה
• שיווק נכון לעסק קטן משלב בין כמה ערוצים שפועלים יחד במינון מדויק
• מכיוון שהתקציב של העסק הקטן מוגבל, מומלץ להשתמש בדרכים יעילות ויצירתיות לשווק אותו בעלות נמוכה יחסית
• חובה להתמקד בקהל יעד נכון ומתאים ולא להשקיע בפרסום שלא מניב תוצאות
• בשוק התחרותי של היום חובה לבדל את העסק באמצעות מיתוג נכון
• אל תעשה הכול לבד! בעלי עסקים מצליחים מבינים שהידע והזמן שלהם מוגבל ולכן הם נעזרים באנשי מקצוע המשלימים את הידע שלהם

בכל הקשור לעסק קטן, אשמח לעזור. אספק לך את הידע, הכלים, היצירתיות והליווי הדרושים לשיווק עסק מצליח, עם תוצאות בשטח ואהיה תמיד שם בשבילך עם כל הלב, לענות על כל שאלה, להציע רעיונות חדשים ולפתור כל בעיה.
שיווק לעסק קטן – זה העסק שלי
לקביעת פגישה התקשרי עוד היום!

שתפו ותיהנו

רוצה לחשוב יחד איך ליישם את שיטות השיווק שלי בעסק שלך?

קבלת מדריך חינם!
אסרטיביות עסקית

אלפי תכנים שיווקים, בחינם

אירועים קרובים

הישארו מעודכנים