"5 רעיונות חשובים שיסייעו לך להפוך למותג, כבר בשנה הקרובה"

 

למה להפוך למותג? 

כי מותג זה זהות. זה הסימן שאתה מטמיע.  זה הריח שאתה משאיר. זה מה שאחרים אומר עליך להיות מותג  זו הבטחה להצלחה לטווח ארוך. בעולם אינסטנט המשתנה כל כך מהר
עם כל כך הרבה עסקים דומים, היחידים עם סיכוי גדול להצליח הם אלה שהבינו שעסק בונים מהיסודות.  שאין קיצורי דרך לא קמים בבוקר ומחליטים: "מהיום, אני מותג" מותג זו דרך.

מותג זו פסגה קבלו כאן 5 רעיונות שיעזרו לכם לחזק את המותג שלכם, כבר השנה.

בהצלחה!

1. להפוך למותג זה אומר להתמקצעהייה הכי טוב, ייחודי ואמין בתחום שלך. קרא ספרים, מחקרים ומאמרים. התייעץ. השתתף בסמינרים ובכנסים. מצא את הזמן והכסף ללמוד. אצל הטובים ביותר. אל תתפשר בבינוניות.
כבר אמרו חכמנו: "אם אתה חושב שהחינוך הוא יקר, נסה את הבורות"

2. הכיר את עצמך היטבזה בהחלט עקב אכילס של בעלי עסקים רבים. למד במה אתה טוב, מה אתה הכי אוהב לעשות ובמה היית עוסק גם אם לא היו משלמים לך עבורו. ובמקביל, למד את השוק שלך.
זכור את המשפט המפורסם: "חוסר היכרות עצמית זה האנאלפבטיזם של המאה ה-21"

3. חדד את האסטרטגיה העסקית שלךבעלי עסקים רבים משקיעים הרבה מאוד זמן ומשאבים בהכנת הצעות בעלות ערך, כאשר היו יכולים להשיג, להרוויח ולהצליח הרבה יותר לו היו משקיעים גם בהכנת אסטרטגיה עסקית מחודדת היטבבעל עסק, ברר מה באמת אתה רוצה, קבע את המטרה אליה אתה רוצה להגיע ושרטט את הדרך הטובה ביותר להשיג אותה. כפי שסנקה אמר: "אם אדם אינו יודע לאיזה מפרץ הוא חותר, אזי כל רוח תהיה הרוח הנכונה."

4. אפשר לאחרים להכיר אותךקום מהכיסא. צא החוצה.  השתתף בכנסים, בסמינרים, באירועים.
זו דרך נהדרת לפגוש אנשים מעניינים, לחלוק חוויות וליצור איתם רשת קשרים. שיראו אותך.  שיכירו אותך. שיתרגלו לשם שלך כפי שטום פיטרס אמר: רשת קשרים היא הכלי הטוב ביותר
לפיתוח המותג האישי"

5. נצל את עצמת התקשורת הדיגיטליתרכש דומיין ייחודי, בנה אתר משלך- הרי זהו הבית החם שלך בעולם הדיגיטלי. השתמש ברשתות חברתיות כדי להעביר את הבשורה שלך בדוק מה גוגל אומר עליך, ומעל לכל,  מדוד את הפעילות שלך ברשת, נתח את התוצאות ועדכן את האסטרטגיה.
העולם הדיגיטלי משתנה מהר מאוד. אם אתה לא שם- אתה פשוט לא קיים.

אשמח לשמוע, מה דעתך?