5 רעיונות שיעזרו לך להגדיל הכנסות במחצית הזו

רבים חושקים בו.
למרות שלעתים נדמה שמותג הוא עניין לפוליטיקאים, סלבריטאים, מדינאים או בעלי תאגידים בלבד – בפועל, מותג הוא פילוסופיית שפע.
ובעידן החדש, מותג הפך להיות גם עניין של בעלי עסקים קטנים

להיות מותג פירושו לרוץ למרחקים ארוכים.  בעולם העסקי החדש שאנחנו חיים בו, עם שפע של "דומים" בכל תחום, אם אתה "עוד בעל עסק אחד" דומה לרבים אחרים, אתה עלול להפוך ומהר מאוד ל"עוד עסק אחד פחות". וכמו רבים אחרים כיום, להיעלם.  נתון סטטיסטי שפורסם על ידי "דה מרקר" בפברואר השנה : 44,000 עסקים קטנים פשוט רגל ב- 2015.
כיצד להתקיים כאשר יש עשרות, מאות, אלפים כמוך?

למה להיות מותג אתה עדיין שואל? כי מותג הוא החותם האישי שעוזר לך, לקריירה או לעסק שלך להפוך לאופציה מועדפת בעולם רווי מתחרים.  להיות מותג מאפשר לך לשגשג ולזכות במקום מועדף בתודעתם של אלה שהתעניינותם חשובה לך.
מותג זו הבטחה להצלחה אישית ועסקית לטווח ארוך.

5 רעיונות

לא הופכים למותג מהיום למחר.  לא קמים בבוקר אחד ומחליטים. להיות מותג זו פילוסופיית חיים, זו עשיית דרך.
להיות מותג זו בחירה.  לבחור לעשות. ליהנות. להרוויח. להצליח.
ולהצליח, זה כיף!

אנחנו מתחילים את מחצית השנייה של 2016, הנה 5 רעיונות שיעזרו לך לבנות ולחזק את המותג שלך כבר השנה.
בהצלחה!

1. תתמקצע!
קרא ספרים ומאמרים. תלמד.  תתייעץ. תשתתף בסמינרים ובכנסים.
תהייה הכי טוב שאתה יכול.  אתגר את עצמך יותר.  אל תתפשר בבינוניות.
הגורם העיקרי בפיתוח מותג הינו למצוא את הייחודיות שבך ולהיות הכי טוב בתחום שלך.
כבר אמרו חכמנו:
"אם אתה חושב שהחינוך הוא יקר, נסה את הבורות"

2. הכר את עצמך!
זה בהחלט עקב אכילס עיקרי של בעלי עסקים רבים.
לכן, בחן ביסודיות את הכישרון, את היכולות ואת הכישורים שלך.  גלה במה אתה טוב, מה אתה הכי אוהב לעשות ובמה היית עוסק  גם אם לא היו משלמים לך עבורו.  דע מי אתה, מה מלהיב אותך, מה אתה רוצה ומה משתק אותך.  אין טעם להשקיע במשאבים, בתשתיות ובעגלי כח אם אתה לא מספיק מכיר את עצמך.
זכור את המשפט המפורסם: "חוסר הידיעה על עצמנו
שווה לאנלפבטיזם האמיתי של המאה ה-21"

3. חדד את האסטרטגיה השיווקית שלך!
למרבה הצער, זה אחד מהיבטי הניהול המוזנחים ביותר במיתוג.  בעלי עסקים רבים משקיעים הרבה מאוד זמן ומשאבים בהכנת הצעות בעלות ערך, כאשר היו יכולים להשיג, להרוויח ולהצליח הרבה יותר לו היו משקיעים באותה המידה בהכנת
אסטרטגיה שיווקית מחודדת היטב.
כפי שסנקה אמר: "אם אדם אינו יודע לאיזה מפרץ הוא חותר, אזי
כל רוח תהיה הרוח הנכונה."

4. הבא לידי כך שיכירו אותך!
צא החוצה.  אתה חייב להפגין נוכחות כדי יכירו אותך וכדי שידעו מי אתה.  עליך להיכנס אל תוך מוחם של האנשים שחשובים לך.  כי אחרת, אם אתה לא מופיע ובתדירות גבוהה במקומות שקהל היעד שלך נמצא בו, אתה עלול להישכח.  רבים מלקוחותיך נמצאים כיום ברשת האינטרנט.  נצל אותה.  נצל את העוצמה של הרשתות החברתיות.  השתמש בכל פלטפורמה חינמית אפשרית שהעולם הווירטואלי מציע לך.
כפי שטום פיטרס אמר: "רשת קשרים היא הכלי הטוב ביותר
לפיתוח המותג האישי"

5. גרום לכך שיזהו ושיזכרו אותך!
אתה יכול להיות פופולרי מאוד ואהוד מאוד בסביבה שלך בלי שאף אחד יקשור בינך לבין התועלת שאתה מביא. אתה חייב לגרום לכך שמחשבה עליך תהיה קשורה באופן ברור לתרומה שלך לאנשים

איך מבצעים כל זה?
אני שמחה להזמין אותך לקורס מב"מ הקרוב
(מיקוד. בידול. מיתוג לטביעת מיתוג אישי עסקי)
בעולם האינסטנט, העסקים היחידים שמצליחים לשגשג ולטווח ארוך
הם אלה שהבינו שעסקים מצליחים נבנים מהייחודיות

<<קבל כאן כל הפרטים על הקורס מב"מ הקרוב>>

הצטרף לקבוצה מובחרת, קטנה ואיכותית ללמידה מירבית ולהטמעה על העסק שלך.
מסלול בוקר או מסלול ערב, לבחירתך

איך ומתי? שריין עכשיו את מקומך
ותהפוך גם אתה לאחד מאותם בעלי עסקים
המצליחים להפוך למותג מרוויח ומוביל.
<< כאן הזדמנות אחרונה להירשם ולשריין מקום בקורס>>

שלך, גרסיאלה שפירו-גולדמן
מנטורית בכירה. ליווי שיווקי. מיקוד, בידול ומיתוג אסטרטגי לעסקים קטנים ובינוניים

אהבת את המאמר?  ספר לנו! תשאיר את החותם שלך כאן.

אשמח לשמוע, מה דעתך?