איך להעביר הרצאות מבלי לעמוד מול קהל

מנטורינג | ייעוץ עסקי | ביטחון עצמי

לעמוד מול קהל מכל הסיבות הרבה יזמים, בעלי עסקים, מנהלים ועצמאיים בתחומים רבים חולמים להגיע לעמדת השפעה בענף שלהם, אבל כשמדמיינים את עצמם עומדים ומדברים מול קהל – נתקפים פיק ברכיים,  נבהלים פתאום ושוכחים מכל התוכניות והחלומות שלהם.

כן, לא לכל אחד מתאים לעמוד על במה, באולם מלא מפה לפה, כולו מרוכז רק בו.
יש אנשים שעבורם לדבר מול קהל זו משימה כמעט בלתי אפשרית.
מזל גדול היום!  אנחנו יכולים להגיע לקהל גדול מאוד של אנשים גם בלי לפגוש אותם פיזית ואפילו בלי לצאת מהבית.
כן, בעזרת כלי עזר שיווקי יעיל ביותר שמיד אספר לכם עליו, אפשר היום להעביר הרצאות, הדרכות ואפילו כנסים שלמים וכל זאת ישירות מהמחשב. בלי להתחייב לאולם.  בלי נסיעות וחיפוש חנייה.  בלי להזמין כיבוד.  בלי לעמוד על הבמה ולהיחשף.
מהנוחיות של הבית או של המשרד, מכל מקום בעצם – אתם יכולים לשדר את עצמכם במצלמת וידאו או להקרין מצגת שהכנתם, לדבר אל המיקרופון ולהגיע למאות אנשים שיקשיבו לכם. 

בלי כל המתח של העמידה מול קהל שבוחן כל תנועה שלכם, בלי לחשוש שאתם מסתכלים יותר מדי על השקפים ולא יוצרים מספיק קשר עין עם האנשים  – להרגיש בשליטה, להיות מרוכזים רק בתוכן ולא בסביבה, ולהביא את עצמכם במלוא המקצועיות, עם כל הידע והערך שיש לכם לתת.

לעמוד מול קהל

איך עושים את זה? דרך מערכת פשוטה שאפשר להתקין בקלות על כל מחשב. אני אישית עושה את זה בהצלחה גדולה כבר כמה שנים.
התחלתי ממספר הרצאות בודדות שהעברתי מדי פעם.  היום הכנסים האינטרנטיים שאני מפיקה מדברים בפני עצמם. ישנם כאלה שנמשכים מספר ימים כאשר אני מזמינה גם מרצים אורחים.
אנחנו מפרסמים את הכנס מספר שבועות מראש וכל אחד מהמשתתפים מגייס את הקהל שלו. 

כך שביחד אנחנו מגיעים לחשיפה עצומה של מאות ואפילו אלפי אנשים שנרשמים וכמובן שהכל נעשה דרך המחשב.

הוובינרים או כנסים וירטואליים, הם כלי עזר שיווקי מדהים שמפקס את בעל העסק ומקפיץ את העסק עצמו בכמה מדרגות.  

הפקה של ובינר או כנס כזה זו הזדמנות מעולה לעבור מרמת המיקרו של 1:1 או קבוצה קטנה, למעגל השפעה רחב של מאות ואלפי אנשים, תוך כדי כך שאתם ממנפים את הכוח של הקבוצה ומכפילים פי כמה את רשימת התפוצה שלכם.

אז אם גם אתם רוצים לעמוד מול קהל ביטחון,שאנשים יכירו אתכם, להתקבל כמומחים בתחום שלכם וליצור לעצמכם שם מקצועי שיפתח לכם דלתות – ובינרים או כנסים אינטרנטים הם המפתח

מנסיון אישי אני אומרת לכם בפה מלא –  זה קל, כיפי, ממקד פלאים ואפשרי לכל אחד.  מדובר על כלי עזר מהעידן החדש שמקדם עסקים ומנהלים באופן מהיר מהיר יותר מכל כלי שיווקי אחר.
עשיתם ובינרים לא צנחו?
השתתפתם בוובינרים של אחרים ורוצים לצאת לדרך עם ובירים שלכם?
היו אמיצים! למדו ליצור ובינרים וכנסים אינטרנטיים בשיטת הפנתרים. עשו את הצעד הראשון. צאו לדרך כבר היום ואם תרצו עזרה אני כאן בשבילכם.

דברו איתי ואשמח לעזור.

ראו גם: אימון אישי

שתפו ותיהנו

רוצה לחשוב יחד איך ליישם את שיטות השיווק שלי בעסק שלך?

קבלת מדריך חינם!
אסרטיביות עסקית

אלפי תכנים שיווקים, בחינם

אירועים קרובים

הישארו מעודכנים