7 טריקים מעולים להגברת תוצאות בעמוד הפייסבוק שלך !

"אילו רק יכולתי לעלות את כמות הלייקים או השיתופים שלי בעמוד?"
"נראה לי שכמות הגולשים שמגיעים לעמוד הפייסבוק שלי היא ממש נמוכה"

נשמע לכם מוכר?

במאמר הזה אני שמחה לשתף את קוראיי ב- 7 טריקים קלים ופשוטים לביצוע שאמורים להגביר את יחסי ההמרה בעמוד הפייסבוק של כל אחד מכם.

אופסס… יחסי ההמרה… מה זה?

מדובר בביטוי מאוד נפוץ היום בעולם של השיווק הדיגיטלי.
אחוזי המרה, או בשמו באנגלית Conversion Percentage,
מתייחס לאחוז העוקבים שמבצעים פעולה רצויה בעמוד שלך, ביחס לכלל הגולשים האחרים.
או במילים אחרות:
% המרה מקובל לחשב באופן הבא: כמות גולשים / כמות ביצוע פעולות יעד ( פניות / רכישות ) = אחוז המרה

ככל שאחוזי המרה בעמוד עסקי הם גבוהים יותר, יש יותר עוקבים, יש יותר לייקים, ש יותר ביקורים בעמוד.  וגם – יש יותר מעורבות, יותר שיתופים, יותר… יותר… יותר.

דרך אגב – שיפור אחוזי המרה זה אחד הנושאים העיקריים בקורס השיווק בפייסבוק, ספיישל לעסקים.

facebook כסף

תכל"ס, כך אפשר להגביר את אחוזי ההמרה

1. עמוד מתאים
וודא קודם כל כי עמוד העסק שלך הינו עסקי ושאינך משווק את העסק מהפרופיל האישי.
פייסבוק נוהגים לחסום לאחרונה – בלי סנטימנטים – פרופילים אישיים שמתנהגים כעמודים עסקיים.

2. שם
שם העסק חייב להופיע זהה על גבי כל האינטרנט ובכלל, בכל הרשתות החברתיות בהן אי פעם נרשמת.

3. תמונת נושא (קאבר)
מדובר בשטח מעולה לפרסום, לא תמיד מנוצל.  איזור הקאבר מעניק יופי של חשיפה לעסק שלך.  ניתן לחשוף דרכו פעילויות, שירותים, מבצעים וכמובן, לרשום תמיד פרטי קשר.

4. מידע רלוונטי
למרות שלעתים קרובות זה מייגע, חשוב מאוד להשלים את כל המידע הדרוש ע"י פייסבוק בעמוד העסקי, במיוחד כל הקשור להתמחות, מיקום העסק, כתובת האתר ופרטי הקשר.

5. תיאור
בפייסבוק, באיזור התיאור אין כותרת.  לכן, חשוב לעשות שימוש חכם בשורה הראשונה של התיאור:  לרשום בבירור מה אתה עושה! 
הימנע בשורה הראשונה ממשפטים כמו:  "אנחנו עסק מוביל עם 20 שנות ניסיון …"
זה לא עובד. רובם מעידים על כך היום.
מה אתה עושה? זה מה שרוצים לדעת הגולשים רגע לפני שפונים אליך או אל המתחרה שלך.

6. תמונות
תמונות.  תמונות.  תמונות.

חשוב מאוד שהתמונות שתעלו בעמוד הפייסבוק תהיינה באיכות טובה.
חשוב באותה המידה, שכל תמונה תהייה ממותגת על ידי הטמעת הלוגו של העסק שלך על כל התמונה.  ניתן גם לרשום עליה כמה מילים קשורות למסר שתרצה להעביר. זהו צעד המניע לשיפור יחסי המרה.

חשוב לי כאן להזכיר כאן כי אסור להעלות על גבי העמוד העסקי תמונות שמורידים מגוגל או מאתרים פרטיים אחרים.
תמונות מורידים ממאגרי תמונות בלבד – הן בתשלום מלא, בתשלום סמלי או בחינם.
שימוש בקישורים, בקטעי וידאו ובתמונות GIF (אנימציה) גם הם מסייעים לגידול יחסי המרה.

 

7. שיתופים ומשובים

ניתן לבקש שיתופים ומשובים. ואם כבר, לעשות זאת באופן ברור, ישיר, וציבורי – בתוך פייסבוק. אל תוציא את הגולש מחוץ לעמוד העסקי שלך.  אל תבקש חלילה לקבל שיתופים או משובים במייל, בטלפון או בהודעות פרטיות.
אך ורק על גבי הפוסט שלך.  זה מגביר את אחוזי המרה!

 

אלה היו 7 טריקים לגידול יחסי המרה בעמודה העסקי שלך בפייסבוק.  יש לי עוד הרבה מאוד טיפים וכלים שיכולים לסייע להגביר את אחוזי ההמרה ולהגיע לכמה שיותר חשיפה, לכמה שיותר לייקים, לכמה שיותר שיתופים, לכמה שיותר גולשים, לכמה שיותר… יותר !

אהבת את המאמר? נכון שכן? אז, עזור לנו להפיץ אותו על ידי שיתוף ברשתות החברתיות שלך.

רוצים לקבל טיפים נוספים? לחצו כאן

שתפו ותהנו

רוצה לחשוב יחד איך ליישם את שיטות השיווק שלי בעסק שלך?