לבעלי עסקים שרוצים ליהנות מיותר חופש כלכלי ואישי
בעלי עסקים | חופש כלכלי | ייעוץ עסקי
המיקוד העסקי שלי ברור לי:
אני עוזרת ליזמים ולבעלי עסקים לגלות (או לחדד) את המיקוד העסקי שלהם, לזהות את הבידול והנישה הייחודיים להם ומלמדת אותם כיצד להפוך למותגים מובילים בתחומם.
מה שמאפשר להם למשוך אליהם להרבה לקוחות, להגיע להכנסות גבוהות וכך ליהנות מחופש כלכלי ואישי.
מה שאני עושה עם העסק שלי. בדיוק.
אבל…
איך עושים את זה?
איך הופכים לבעל עסק מבוקש, שאנשים מתעניינים בו ועוקבים אחריו, שממליצים עליו ושמשקיעים בו מבלי אפילו להתעניין במתחרים שלו?
רוצים לדעת כיצד?
התמקדו אך ורק בפתרון בעיות.
אני שומעת מדי יום הרבה בעלי עסקים: "איך אני יכול לעשות עוד כסף?"
האם זו שאלה נכונה של בעל עסק שרוצה לרוץ למרחקים ארוכים?
בעיניי השאלה צריכה להיות: "איך אני יוצר ערך בתחום שלי".
הניסיון שלי עם אלפי לקוחות לימד אותי משוואה פשוטה:
"אם אין בעיות – אין צורך בפתרון.
ואם אין צורך בפתרון – ….. מה זה אומר על העסק שלכם?"
שם לצערנו נמצאים רוב בעלי עסקים קטנים.
לכן יש כמות כל כך גדולה של עסקים שבקושי שורדים.
אני מציעה לכם מודל פשוט, אך יחד עם זאת מצליח ברמות. ובכל תחום.
המשיכו לקרוא:
1. צעד ראשון – תשאלו
תשאלו מתעניינים למיניהם ואת הלקוחות שלכם:
מהם החסמים, הבעיות, הדאגות, הפחדים וגם מה הם הרצונות והחלומות שלהם.
אני עושה זאת לעיתים תכופות על ידי :
* סקרים (גוגל מציע טפסים בחינם!)
* רישומים במהלך פגישות מנטורינג עם לקוחותיי
* דרך המסרים שלי בניוזלטרים השבועיים.
תעשו זאת. יתרה מזאת, תתרגלו לעשות זאת באופן עקבי. זה מקל על הצעד הבא.
2. צעד שני – תיצרו
תכתבו מאמרים, תצלמו קליפים או וידיאוים, ובינרים, סמינרים, סדנאות, טיפולים או שירותים שאתם מעניקים (אתם בוחרים מה) ובמהלכם אתם מדברים, מסבירים ומציעים פתרונות לבעיות שכיחות שבשוק שלכם. למשל:
* אני כותבת מאמרים בבלוג שלי (כמו זה)
* מצלמת קליפים (וכעת בפייסבוק זה מאוד פשוט)
* מצלמת ובינרים (בקרוב ובינר מדהים! שלא היה דומה לו עד כה. המשיכו לעקוב אחריי, יש למה לחכות!)
* יוצרת כנסים וגם משתתפת בכנסים ובוובינרים שאחרים מארגנים
* לוקחת חלק פעיל בתכניות שותפים (אם רוצים להצטרף לתכניות בה אני משתתפת, תכתבו לי)
* יש לי תור אישי בעיתון, בשם "אני מותג"
* שולחת קומוניקטים לעיתונות וכתבות שלי מתפרסמות בעיתונות כל שבוע ועוד ועוד.
כל המהלכים אני עושה הם ממוקדים במתן פתרונות לבעיות שיש לשוק בו אני פונה, מה שהפך אותי לשם דבר בתחומי ולמטורית בעלת הכמות הכי גדולה של עדויות מלקוחות מרוצים.
3. צעד שלישי – תמגנטו
"אם אין אני לי, מי לי". מכירים, נכון?
תסכימו איתי שאם אתם לא מדברים על מה אתם עושים או לא מפרסמים מה שאתם יודעים – איך אנשים ידעו עליכם או על הפתרונות או השירותים שאתם מעניקים?
לכן, לאחר שברור לכם מהו המיקוד העסקי שלכם, לאחר שברור לכם מהו הפתרון שאתם מעניקים שהופך אתכם לשונים מול המתחרים שלכם… שחררו זאת לעולם: תפרסמו – בחינם או בתשלום – מה שאתם עושים.
4. צעד רביעי – תזמינו
תזמינו להכיר אתכם: תציעו טעימה של השירותים או המוצרים שלכם, תציעו מוצר זול יחסית או תציעו שיחה היכרות קצרה ללא תשלום או בתשלום סמלי.
חברים שלי, אם תתמקדו בלגלות מה הן הבעיות השכיחות ביות שבשוק הלקוחות שלכם, וגם
1. תצרו פתרונות מדויקים
2. תדברו על מה אתם עושים
3. תשחררו לעולם ותפרסמו ברצף
הכסף והחופש הם כאן!
באהבה, גרסיאלה
נ.ב. – אני יודעת שזה מה שרבים רוצים אך לא פשוט לעשות זאת לבד.
אלה הם חלק מהנושאים שאנחנו לומדים בקורסי מב"מ הקסומים.
המחזור הקרוב מתחיל אוטוטו, בקבוצות הן קטנות, מעין שיעורים פרטיים.
בזמן כתיבת שורות אלו נשארים עדיין מספר מקומות מעטים. זמן טוב לשריין אחד מהם עבורך
לקבלת פרטים ולהרשמה, לחצו כאן
נכון שתמיד נראה לנו שלמצליחנים הכל קל להם יותר.
אך לא. הם פשוט מחליטים מהר. מחליטים לזוז מהמקום בו הם נמצאים ולעבור לשלב הבא.
תחשבו גם אתם בגדול!
כאן משריינים אחד המקומות האחרונים בסדנת מב"מ
להתראות בקרוב.
זכרו, אני כאן תמיד עבורכם 🙂