על תשוקה עסקית, שמעת?

מנטורינג | יועץ עסקי | פתיחת עסק

תשוקה…. מילה קסומה שמסיעה כל אחד לעולמות משלו.
ועל תשוקה עסקית, שמעת?
הרי… העסק שלנו הפך למעין בן זוג, לשותף הקרדינלי בחיים שלנו.  וכמו בזוגיות תקינה, כאן גם אנחנו חייבים לדרגות תשוקה שתדרבנה, יפעילו ויניעו אותנו לאורך זמן.

איך יוצרים תשוקה לעסק?  איך מעוררים את התשוקה ששקעה?  

בהשראת הודעה ששלח לי אתמול משה, לקוח יקר שלנו, אני שמחה להעניק לכם במתנה – ממני אליכם  –  אם זה עזר למשה, בטוחה שיעזור גם לרבים מכם, מקוראיי היקרים: ואלה הם 4 תרגילים יצירתיים שיעזרו ליצור תשוקה בעסק.  
בהצלחה!!!  אוהבת, גרסיאלה

1. תחזרו לילדות
מה אהבתם לעשות כשהייתם ילדים ומכל מני סיבות מזמן הזנחתם?
אפשרו לעצמכם לעוף עם הזיכרונות. הכינו רשימה של כל אותם הדברים שנהניתם לעשות בשנותיכם הצעירות.  אילו מבין הדברים הללו יכולים להחזיר לכם את החיות ולסייע לכם בעסק שלכם כיום?

אני למשל אהבתי מאוד לדקלם. השתתפתי בחוג לדקלום מגיל חמש עד התיכון. כאשר הפכתי לעצמאית חיפשתי את ה"דבר ההוא" שיעזור לי לבלוט ולהיות "שונה" בין כל העסקים בתחומי.
ואז, הכנסתי לעולם העסקים הקטנים את הוובינרים, הדרכות אינטרנטיות. דרכן, אני מעבירה ערך, תכנים, קורסים והרצאות באינטרנט ללקוחותיי. פתחתי אפילו קורס מאוד מצליח להפקת ובינרים וכנסים אינטרנטיים. ומאז העסק שלי בשיא היצירתיות וגדל כל הזמן.

איך יוצרים תשוקה לעסק? איך מעוררים את התשוקה ששקעה?

2. תחפשו השראה ויזואלית
דפדפו בעיתונים, באינטרנט, בספרים.  בחרו לכם כל דבר שמעורר בכם השראה, ש"עושה לך את זה".
הדביקו תמונות וטקסטים על לוח, כך שיהיו מול עיניכם תמיד. ככל שתקיפו את עצמכם באלמנטים ויזואליים שמעלים לכם השראה,  כך התשוקה שלכם תגדל.  המשיכו והוסיפו עוד ועוד תמונות ללוח שלכם.  אלה יקרבו אתכם יותר ויותר לחזון שלכם.

3. תתחילו עכשיו
אל תחכה עד ש"הכל יהיה מוכן", או עד שהכל יהיה מושלם. פרפקט. אלה הם מעכבים רציניים. פשוט, צאו לדרך.  ההמתנה עד שהכל יהיה מושלם מעכבת את התקדמות או הפריצה שלכם  והכי גרוע: מכבה את התשוקה הקיימת.  קומו מהכיסא, התחילו לעשות ושפרו את עצמכם תוך כדי עבודה.

4. תנקו את הראש
תפסיקו לחשוב כל הזמן על העסק. זה קשה, אני יודעת,  אך חשוב מאוד לנקות את הראש מעת לעת ולעסוק בדברים אחרים שבכלל לא קשורים לעסק שלכם: תחביבים, בילויים, ספורט, כל דבר שיגרום לכם הנאה ושקט. זה נקרא "חופשה מנטלית".  תגלו מהר מאוד שהחופשה הזו תורמת משמעותית לחשיבה ולהנעת העסק שלכם.

ובנוגע לזה, כך כתב לנו משה, לקוח יקר שלנו:
"רציתי לשתף אותך שהאזנתי לאחת מההרצאות שנתת החודש בנוגע לחיפוש התשוקות כדי לשפר את ביצועי העסק וזה מה שעשיתי. הלכתי וישבתי ליד הים והגיעו לי תובנות חדשות שלא חשבתי עליהם קודם כולל תחביב שאני רוצה לעסוק בו ושיתמוך בכל תהליך גיבוש העסק.
אז זה באמת טיפ שתרם לי רבות. תודה רבה לך!"

וכעת….זה השמן שלכם. קדימה, צאו לדרך. וממליצה לא לדלג על אף סעיף.  מהר מאוד תמצאו את התשוקה האמיתית בעסק, זו שגורמת להתעורר בכל בוקר עם בערה בלב, חיוך רחב ודחף לעשייה.

החיים הם כל כך יפים….

בעל עסק קטן? שוקל לפתוח עסק? פנה אלינו להתייעצות. אנו נשמח לסייע גם לך! 

שתפו ותיהנו

רוצה לחשוב יחד איך ליישם את שיטות השיווק שלי בעסק שלך?

קבלת מדריך חינם!
אסרטיביות עסקית

אלפי תכנים שיווקים, בחינם

אירועים קרובים

הישארו מעודכנים