איך להשיג יותר לקוחות בלי לעבוד קשה בשיווק?

הצלחה עסקית | ייעוץ עסקי | מנטורינג עסקי שיווקי

הרבה בעלי עסקים חולמים שמישהו ייקח מהם את נושא השיווק.
הם לא אוהבים למכור את עצמם ולספר כמה השירות שלהם טוב, הם מותשים מהפעולות הסיזיפיות – שוב לכתוב, שוב לפרסם ושוב לשתף, ולא תמיד יודעים מה יצליח ומה לא. הם מרגישים שהשיווק לוקח להם יותר מדי זמן על חשבון העשייה המקצועית שהם אוהבים.

אבל האמת היא ששיווק טוב הוא קודם כל שיווק נכון, ולאו דווקא השקעה של הרבה שעות עבודה.
אז קבלו 5 המלצות איך תוכלו להשיג יותר לקוחות מבלי להגדיל את שעות העבודה שלכם.

איך להשיג יותר לקוחות
איך להשיג יותר לקוחות?

איך להשיג יותר לקוחות? 5 השלבים להצלחה:

  1. התמקדו במטרה שלכם – שבו עם עצמכם בשקט והגדירו לעצמכם מטרות: איפה אתם רוצים להיות עוד שלושה חודשים, עוד שנה, עוד 5 שנים. כמה אתם רוצים להרוויח? מי יהיו הלקוחות שלכם וכמה לקוחות יהיו לכם ביום? בשבוע? בחודש? אחרי שהמטרות יהיו ברורות ומוחשיות עבורכם, יהיה לכם הרבה יותר קל להתקדם אליהן.
  2. תכננו את אסטרטגיית הפעולה שלכם – לאחר שהגדרתם את המטרות העסקיות שלכם כעת תכננו את דרך הפעולה שתביא אתכם אליהן. התפקיד של האסטרטגיה ושל תוכנית העבודה המפורטת שנגזרת ממנה, הוא לתרגם את החזון הגדול לסדרת פעולות ספציפיות שתוכלו לבצע בזו אחר זו ותוכלו למדוד את התוצאות שלהן בצורה בהירה ומדויקת.
  3. קחו שותף מחויבות – שיעזור לכם לקיים את ההבטחות שלכם. הרבה פעמים בעלי עסקים מתקשים לעמוד בהתחייבויות שעשו לעצמם הן בשל אירועים בחייהם האישיים, והן בשל בלתמ"ים בעסק עצמו. מהניסיון שלי כיועצת עסקית, כשאנחנו מתחייבים בפני מישהו אחר, בדרך כלל נעשה מאמץ גדול יותר כדי לעמוד בהתחייבות. לכן אני ממליצה לחבור לשותף מחויבות, למשל בעל עסק נוסף שאתם מכירים, ואחת לשבוע לקיים איתו שיחה בה תעברו על היעדים שהצבתם לעצמכם ותבחנו עד כמה התקדמתם. לפעמים, עצם הידיעה שיש אדם נוסף שאכפת לו מההתקדמות שלכם כבר נותנת את המוטיבציה לקום ולעשות יותר.
  4. התמידו – כשאנו בונים אסטרטגיה שיווקית לעסק, אנחנו מתכננים אותה לתקופה של מינימום 3 חודשים. לפני כן, בדרך כלל לא נראה תוצאות ממשיות כי על מנת שהלקוח יקנה מאתנו, הוא חייב להיחשף אלינו לפחות 6-7 פעמים. אז התאזרו בסבלנות, תנו צ'אנס אמיתי לתוכנית שבניתם, עשו את מה שהתחייבתם לעשות ואל תמהרו לשנות אסטרטגיה, כי זה יחזיר אתכם שוב לנקודת ההתחלה. המתינו חודשיים – שלושה ואם גם אז לא תראו שום שינוי – זה הזמן שלכם לחזור אל שולחן העבודה, לנתח מה לא עבד ולהחליט מה לעשות עכשיו.
  5. היעזרו – כבעלי עסקים קטנים הזמן הוא המשאב הכי יקר שלנו אבל לא כל דבר אנחנו חייבים לעשות בעצמנו. עברו על המטלות שאתם עושים ובדקו באילו מהן הערך המוסף האישי שלכם אינו גבוה – אלו הן המטלות הראשונות שתוכלו לתת לאחרים לעשות עבורכם בכדי לפנות את הזמן שלכם לדברים שאף אחד לא יעשה טוב כמוכם.

לסיכום, כבעלי עסק קטן שעושים בעסק כמעט הכל בעצמכם, חשוב שתעבדו חכם ולא הרבה כי הזמן שלכם מוגבל ויקר. איך להשיג יותר לקוחות ? התחילו מהגדרת מטרות, בנו תוכנית עבודה והיצמדו אליה בקפידה. קחו עזרה איפה שניתן ובחרו שותף מחויבות שייתן לכם מוטיבציה –  אני מבטיחה לכם שתראו את ההבדל כבר בקרוב.

מחויבת להגשמה העסקית והשיווקית שלכם.
גרסיאלה

שתפו ותיהנו

רוצה לחשוב יחד איך ליישם את שיטות השיווק שלי בעסק שלך?

קבלת מדריך חינם!
אסרטיביות עסקית

אלפי תכנים שיווקים, בחינם

אירועים קרובים

הישארו מעודכנים