כיצד ננהל עובדים בצורה יעילה ולא כוחנית? כיצד נתנהל מול העמיתים בעבודה מבלי לבטל את עצמנו? כיום מקובל ונחוץ שכאשר עובד מונה לתפקיד ניהולי או מיועד לתפקיד ניהולי, חובת הארגון ומנהליו להקנות לו מיומנויות ניהול ובמקביל, לפתח אצלו כישורי מנהיגות. ולהעמיד לרשותו את האמצעים והמשאבים שיאפשרו לו להצליח בתפקידו.  הרצאה אסרטיביות ומנהיגות למנהלים היא הצעד החשוב הראשון בדרך לאסרטיביות ולשיפור יכולת המנהיגות שלכם.

ההרצאה "אסרטיביות ומנהיגות למנהלים" תעסוק בסוגיה שבין מנהיג למנהל ותקנה כלים לבניית אסרטיביות שמובילה למצוינות ניהולית. בין הנושאים המובילים נלמד:

  • כיצד להביע את רצונך בצורה ברורה ומכובדת, מבלי לפגוע בזכויותיהם של הסובבים אותך.
  • כיצד לתעל את כישורי האסרטיביות לאינטראקציה יעילה עם ​​אנשים, בסביבה החברתית ובארגון
  • כיצד ליצור יחסי קרבה ואמון, להגן על עצמך, לזהות את רצונותיך ורגשותיך, לבטא אותם במילים ובשפת הגוף, בלי תחושות של פספוס, חרדה או אשמה.
  • כיצד הגישה והביצועים שלך משפיעים על סגנון התנהגותך כעובד או כמנהל, בליווי כלים מעשיים לשיפורם.

זאת הזדמנות ללמוד כיצד סגנון הניהול משפיע על ההתנהלות בעבודה וכיצד ניתן לשפר את יכולת המנהיגות שלנו ואת ביצועינו באמצעות האסרטיביות. ההרצאה נמשכת כשעה וחצי ומלווה במצגת, קטעי וידיאו וסיפורי מקרה מעניינים, באווירה מהנה והומוריסטית בנוסף תקבלו כלים שימושיים ליישום האסרטיביות בשטח, כולל טכניקות, תרגולים וסימולציות.

על המרצה -גרסיאלה שפירו-גולדמן

גרסיאלה שפירו-גולדמן היא מנטורית עסקית/שיווקית מובילה, מפתחת שיטת גרייס העוסקת בשינוי להצלחה, מרצה מבוקשת בארץ ובחו"ל המופיעה דרך קבע מול קהלים רבי משתתפים במוסדות, ארגונים, כנסים, עמותות וחוגי בית.

גרסיאלה היא מרצה כריזמטית ולא שגרתית, המרתקת את קהל המשתתפים עם תכנים ייחודיים, מועילים ומלהיבים. לצד החוויה המעשירה והמהנה, ההרצאות והסדנאות של גרסיאלה מספקות למשתתפים טכניקות יעילות וכלים שימושיים, המשנים דפוסי החשיבה ותורמים להתפתחות האישית והעסקית של המשתתפים.

ארגונים, חברות ומוסדות המחפשים הרצאה מעניינת עם ערך מוסף לעובדים והמנהלים מוזמנים לצור קשר