גרסיאלה בבלוג NRG: רעיונות להגדלת ההכנסות
פתחת עסק, יתכן שאתה איש מקצוע מצוין, השרות שלך מעולה, אז למה לקוחות לא מגיעים? – המנטורית העסקית-שיווקית והיזמית גרסיאלה שפירו-גולדמן מצביעה על הדגשים החשובים בהקמת עסק מצליח בכתבה שפורסמה באתר NRG בשיתוף ברק רום.
למרות שלעתים נדמה שמותג הוא עניין לסלבריטאים, חברות גדולות או תאגידים בלבד בעידן החדש, מותג הפך לסימן היכר של בעלי עסקים קטנים עם שאיפות גדולות.
להיות מותג פירושו הטמעת חותם בתחומך. להפוך ליחודי. להתמיד ולהוביל. להפוך לשם הראשון בתחומך שלקוח חושב עליו.