האם אתם משווקים את עצמכם או פתרון לצורך קיים?

אסטרטגיה עסקית | מיתוג לעסק | תוכנית עסקית

בחנו את עצמכם: האם אתם מבצעים תהליכי שיווק ממוקדי מטרה ומשתמשים בכל האמצעים שלרשותכם או שאתם צריכים דחוף קורס שיווק לעסקים?

בעלי עסקים רבים נוטים לבצע קבלת החלטות לפי "תחושת בטן" או בהסתמך על ידע וניסיון קודמים. לא מדובר רק בהחלטות שיווקית אלא גם ובעיקר בהחלטות שישפיעו על השיווק, המכירות והרווחים. אף פעם אסור לזלזל בניסיון ותחושות בטן, בטח שלא כשזה מגיע עסקים אבל אסור להסתמך רק עליהם. עם ידע וכלים מקצועיים שניתנים בקורס לשיווק עסקים, אפשר לקבל החלטות שיווקיות ורוחביות שימקסמו וימנפו את העסק שלכם.
בחנו את עצמכם, האם אתם צריכים קורס שיווק לעסקים?

1. בטוחים שיש לכם אסטרטגיה שיווקית?

בקורס שיווק לעסקים מלמדים עצמאים ובעלי עסקים איך לבנות עסקים כיום, כולל אסטרטגיה על פי מודלים, המסייעים לאפיין את המוצרים, קהלי היעד, את הצרכים, החוזקות, החולשות ועד למודלים המביאים בחשבון את האיומים וההזדמנויות שקיימים בשוק, לרבות מתחרים, השפעות סביבתיות, פוליטיות וכדומה. מודלים אלו מהווים בסיס לבניית אסטרטגיה, האם בניתם את האסטרטגיה שלכם לאחר ניתוח כל הנתונים המודולריים?

קורס שיווק לעסקים
בשורה תחתונה איך מגדילים רווחים

2. כיצד קבעתם את מיתוג העסק?

מיתוג העסק הוא נגזרת מהחלטות ואסטרטגיה שיווקית. בקורס שיווק לעסקים לומדים לתרגם את המודלים לתוכנית מיקוד, בידול ומיתוג המוצרים או העסק מהמתחרים. התוצאה הסופית למעשה צריכה להיות תרגום המטרות והיעדים לשפה ויזואלית אחידה, שתלווה את כל פרסומי העסק והנראות שלו. לעיתים ייתכן כי יש צורך לבדל ולמתג באופן שונה מוצרים או מחלקות, משאר מוצרי העסק. האם המיתוג שלכם מותאם למטרות האסטרטגיות והשיווקיות שלכם?

3. יכולים להגדיר במדויק מי קהל היעד שלכם?

הגדרת ופילוח קהלי יעד הוא חלק מהותי מיסודות הקורס שיווק לעסקים במטרה לאתר, לאפיין ולהגדיר קהל יעד מרכזי וקהלים נקודתיים, לרבות מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין, עיסוק, גיל, מצב משפחתי, מצב סוציו אקונומי, ועוד. מדובר בסיס הכרחי לבניית שיווק מצליח, מהסיבה הפשוטה, שאם לא תגיעו לקהל היעד שלכם או תגיעו אבל לא תדברו אליו בשפה המתאימה לו אז כל מאמצי השיווק ירדו לטמיון. האם יש לכם מסמך מפורט עם מאפייני קהל היעד שלכם?

4. אילו ערוצי שיווק משרתים אתכם הכי טוב?

כשאומרים הכי טוב, מתכוונים בשורה התחתונה להגדלת הרווחים. ערוצי שיווק יכולים להיות באמצעות פרסום בתקשורת המונים, יח"צ, דיוור ישיר, קידום מכירות, וובינרים ועוד. לכל ערוץ יש מאפיינים משלו ולעמים "המדיום הוא המסר", כפי שאמר אחד מבכירי "אבות" חקר המדיה, מרשל מקלוהן. לאחר שמגדירים את ערוצי השיווק, לומדים למשל, בקורס לשיווק עסקים, על שימוש נכון בערוצים ולכל ערוץ יש תורה משלו. האם אתם משתמשים במגוון ערוצי שיווק?

5. מה זה שיווק חדש?

אחת הסיבות שמנהלי עסקים פונים לקורס שיווק לעסקים, היא הצורך להכיר את עולם שיווק החדש או כהגדרתו הדיגיטל או ה-"ניו מדיה". עולם זה כולל את כל האמצעים הדיגיטליים העומדים לרשותכם לצורכי שיווק- ויש המון מהם, כל יום נולד פיתוח חדש, עוד פיצ'ר שעוזר לניהול אתרים, עוד שינויים באלגוריתמים של גוגל, עוד אמצעים לשווק במייל ובאתרי סחר וכדומה. מדובר בעולם עצום עם חוקים וכללים משלו, הנלמדים במסגרת הקורס לשיווק עסקים. האם אתם משתמשים בשיווק בדיגיטל (אתרים, רשתות חברתיות, מיילים ועוד)?

6. איך תופסים אתכם הצרכנים?

בשביל לענות על השאלה הזו, תתמקדו תחילה באילו מסרים אתם מנסים להעביר להם. לאחר מכן, יש לבחון האם המסרים עברו ונקלטו. בניית אסטרטגיית מסרים ותוכן היא א-ב שמלמדים בקורס שיווק לעסקים. מסרים ממוקדים, מעניינים ורלבנטיים הם תנאי הכרחי להצלחת השיווק, חיזוק הקשר עם לקוחות קיימים, יצירת נאמנות למוצר, משיכת לקוחות פוטנציאליים ועוד. האם יש לכם תיבת מסרים שיווקים?

אם עניתם בשלילה על אחת מהשאלות, אנחנו ממליצים לכם על קורס שיווק מנהלים, שבו תוכלו לקבל את הכלים לשיווק שמביא תוצאות.

טיפ קטן לדרך: כשאתם מציגים את המוצרים שלכם ללקוחות, אל תתמקדו במוצר או בעסק שלכם אלא בצורך שלהם. שיווק טוב הוא שיווק שמציע פתרון לבעיה או לצורך שקיימים בקרב הלקוחות.

שתפו ותיהנו

רוצה לחשוב יחד איך ליישם את שיטות השיווק שלי בעסק שלך?

קבלת מדריך חינם!
אסרטיביות עסקית

אלפי תכנים שיווקים, בחינם

אירועים קרובים

הישארו מעודכנים