העולם העסקי משתנה מהר מאוד עבורך?

בעידן האינטרנט העולם משתנה במהירות.
עבור נשות עסקים רבות, זה קורה מהר מידי. והן מתקשים לגשר בין הפערים

טכנולוגיית תקשורת ההמונים מתרחבת בצעדים ענקיים
ורבות מהן לא יודעות כיצד להשתמש בה ולהתנהל איתה בצורה נכונה.
הן נופלות בסטטיסטיקות המצערות של עסקים שלא מצליחים להמריא
ורק שורדים במקרה הטוב.
לשם כך הן הקימו עסק?

בעולם בו קיימים יותר ויותר לקוחות פוטנציאליים מאשר אי פעם, אין ספק כי האינטרנט שינה את הדרך בה עסקים צריכים להתנהל כדי להיות רווחיים ולהצליח.
כתוצאה מכך, התחרות בכל תחום גדלה לאין ארוך והצורך למיקוד ולבידול,
למציאת נישה חדשה וייחודית בים של מתחרים,
הופך למשימה חיונית.

מהות הצלחת כל עסק מוגדרת על פי הבעיה אותה העסק יודע לפתור.
התפקיד שלך כעצמאית וכאשת עסקים מצליחה, הוא לדון לעומק בבעיה אותה השירות או המוצר שלך פותר .
אם את לא מתמקדת ומבדלת את עצמך בבעיה לה את מספקת מענה, מצטערת לומר לך… אין סיכוי לעסק שלך!
כי אם אין בעיה – אין צורך בעסק
אם אינך מציעה פתרון – אין דרישה לעסק כמו שלך.

וכאשר נשות עסקים רבות כבר מציעות פתרון נפלא לבעיה קיימת,
הן מתקשות לתמחר או למכור את שרותיהן או מוצריהן
וזאת מפחד, מחוסר ידע בשיווק ובמכירות, מריבוי אמונות מגבילות ומהעדר אסטרטגיה שיווקית.

במקום הזה, לכמות הידע שרכשת ו/או לשנות הניסיון שצברת אין שום חשיבות,
אם לא מכירים אותך, אם לא חושקים במוצר או השירות שלך, אינך קיימת.
בעידן האינטרנט נולדה לה שפת תקשורת חדשה
שמי שמכירה אותה מצליחה ללכוד את הקהל הייחודי שלה
לגרום לו להתחבר אליה ולקנות ממנה
לשפה הזו קוראים מב"מ™- – מיקוד, בידול ומיתוג.
בעידן החדש, חובה להגדיר ובבירור, לעצמך ולאחרים את המוצר או השירות הספציפי שאת מציעה
חובה להגדיר באופן ספציפי את הפתרון שאת מספקת
וללמוד כיצד להעביר הלאה את המסר הייחודי שלך הן באמצעים גרפיים, ויזואליים ורגשיים.

מב"מ, קורס ליווי עסקית/שיווקית מזורזת של 3 מפגשים בלבד
בקוצה קטנה יחסית
תלווה אותך בבניית העסק שלך מהיסודות, צעד אחר צעד
תהליכי מיקוד.  בידול.  עקרונות המיקוד העסקי
עם גרסיאלה שפירו-גולדמן, מנטורית להצלחה בעסקים.

כי אם תהיי עוד אחת.  תהפכי לעוד אחת פחות

לקבלת פרטים על קורס מב"מ ולהרשמה, לחצו כאן

שתפו ותיהנו
קבלת מדריך חינם!
אסרטיביות עסקית

אלפי תכנים שיווקים, בחינם

אירועים קרובים

הישארו מעודכנים

רוצה לחשוב יחד איתי איך ליישם את שיטות השיווק המוצלחות שלי בעסק שלך?

רוצה לחשוב יחד איך ליישם את שיטות השיווק שלי בעסק שלך?

אשמח לשמוע, מה דעתך?