חודש יולי כבר כאן. תתמקדו בזה!

מיתוג לעסק | אסטרטגיה עסקית | יועץ עסקי

חודש יולי כבר כאן.  מה שאומר שהחלה מחצית השנייה של השנה
הזדמנות נהדרת לכל עצמאי ובעל עסק להאיר ולנער את העסק, לתת לו בוסט ולעלות עוד כמה מדרגות ולהצליח ליהנות מהחופש האישי והכלכלי שזה מקנה.

לפניכם צ'ק ליסט ובו פירוט של 8 מהלכים נכונים וחיוניים לדרך צלחה במחצית הזו של השנה. התחילו כאן ועכשיו. חבל על כל רגע!  בהצלחה גדולה!

1. משכו
אני חוזרת על זה כל הזמן. על חשיבות של מיקוד עסקי נכון כדי למשוך אליכם ובקלות את הלקוחות האידאליים, כאלה שיש להם יכולות השקעה (בזמן, בכסף ובאנרגיות).
אם המיקוד העסקי שלכם אינו מספיק ברור עדיין – דעו לכם שאין לכם עסק. מה כן? אתם מעסקים סביב תחביב.  תחביב יקר מאוד.

2. הציעו פתרונות
"אם אין כאב, אין צורך בפתרון.  אם אין צורך בפתרון, אין לך עסק". זו אחת האמרות הידועות שלי שאני חוזרת עליה כמה פעמים בקורסי מב"מ שלי. מה זה אומר? אל תציעו שירותים או מוצרים שאתם חושבים או מניחים שהשוק שלכם רוצה, מעוניין או צריך. זה לא עובד!. יתרה מזאת, זה מעכב אתכם. מיקוד נכון יעזור לכם להכיר את הלקוח ולהציע פתרונות מדויקים לכאבים של הלקוחות שלכם.

הגדלת רווחים בעסק

3. שווקו
לקום כל בוקר ולשאול את עצמכם: "והיום מה?" מכירים? לכן, העדיפות הראשונה היומיומית שלכם צריכה להיות לפרסם באופן עקבי. הימנעו מהעלאת פרסומים לא קשורים ישירות למטרות שלכם.  כם עם רבים עושים זאת אתם אל תעשו כי זה מבלבל, מחטיא את המטרת המיקוד שלכם ומוביל לקהלי יעד לא נכונים. וחבל.

4. דברו
תתאמנו בלדבר.  עד כמה שזה יכול להישמע מצחיק, ישנם כל כך הרבה בעלי עסקים שמתקשים להציג את עצמם ואת העסק שלהם.  לכן- התאמנו בהצגת המוצר או השירות שלכם. בראשונה בפני בני זוג או חברים ולאחר מכן בפני לקוחות פוטנציאליים. זה ממש לא קשה כאשר המיקוד והבידול שלכם ברורים. אתם תוכלו להגיע לשיחות משכנעות ובקלי קלות. ולגדול.

5. שחררו
מתקשים לתמחר את המוצרים / שירותים שלכם? שחררו !
שחררו את הפחד שלכם מ-  "זה יקר לי", "לא עכשיו", "מי את/אתה שמבקש/ת כאלה סכומים", "האם זה הוגן שאני אדרוש כאלה מחירים?".  דעו! לקוחות אידאליים משלמים את המחיר שאתם דורשים. כי הם רוצים את המוצר/שירות שאתם מציעים.  בדוק! לכן, שחררו את הפחד…. זה רק פחד!

6. התקרבו
הקיפו את עצמכם מאנשים בעלי ערכים דומים לשלכם. התקרבו לאנשים שעשו דרך, הצליחו ומשמשים לך מודל לחיקוי. הם מקור אינסופי להעצמה! חפשו בין אלה שנמצאים זמן ממושך ובאופן עקבי במקום שגם אתם שואפים להגיע. כיום, עם כמות ה- "גורואים" החדשים שצצים להם מדי יום, חלילה להסתנוור מהצלחתו הרגעית של "כוכב נופל".

7. התרחקו
התרחקו מאנשים שליליים, לא מאמינים, לא מפרגנים. הם מעכבים ואפילו עוצרים אתכם בדרככם. הם חוסמים אתכם מלהגשים את שאיפותיכם, את רצונותיכם, את חלומותיכם, את מטרות חייכם. אלה הם חייך!  לא שלהם.

8. קבלו
קבלו אחריות מלאה לחיים שלכם.
כפי שהזכרנו מעלה, השנה קמו להם אלפי עסקים חדשים, כאשר רבים מהם דומים להפליא לעסק שלכם.
לכן היום יותר מאי פעם, חשוב מאוד לקבל אחריות ולהסתכל פנימה. מה מצב המב"מ שלכם?  כי שם טמון סוד ההצלחה.
.
אני כאן תמיד עבורכם.
באהבה, גרסיאלה שפירו-גולדמן

להתייעצות עם גרסיאלה או לקביעת פגישה, לחצו כאן

שתפו ותיהנו

רוצה לחשוב יחד איך ליישם את שיטות השיווק שלי בעסק שלך?

קבלת מדריך חינם!
אסרטיביות עסקית

אלפי תכנים שיווקים, בחינם

אירועים קרובים

הישארו מעודכנים