מה בדיוק חושב הלקוח כשהוא שומע את השם שלך?

מיתוג עסקי | קידום לעסק | הצלחה עסקית

כבעלי עסקים אנחנו שומעים הרבה מאוד לאחרונה את המילה "מיתוג", בעיקר בהקשר לעיצוב גרפי.
מה שרוב האנשים מפספסים הוא שמיתוג לעסקים הוא הרבה יותר מבחירת לוגו, שם העסק או צבעים. מיתוג חייב לשקף את הזהות, המחשבה או התמונה שעוברת ללקוח שלנו בראש ברגע שהוא שומע את שם העסק שלנו.
"יוקרתי", "מצליח", "אקסקלוסיבי", "מקצועי", "מפנק", "ביתי", "מוביל" – כל אלו הן דוגמאות לזהויות שהלקוחות שלנו נותנים לנו ולרוב- על פיהם יעדיפו אותנו או לא, יעקבו אחרינו או לא, ירכשו מאיתנו או לא.
מיתוג זו ההגדרה של מי אנחנו עבורם ומכאן גם נגזרת מערכת הציפיות שלהם מאתנו.

כולנו מכירים מותגים גדולים בארץ ובחו"ל – כאלה שמספיק שנראה את הלוגו שלהם, או אפילו רק את הצבעים, ומייד נזהה אותם ואולי גם נקנה אותם גם מבלי שתאמר מילה נוספת עליהם.

ומהו מיתוג לעסקים קטנים?
עבורנו, המיתוג חשוב בדיוק כמו עבור העסקים הגדולים.  ההבדל הוא שהכלים שאיתם נבנה את עצמנו כמותג יהיו שונים מאוד מהכלים שמשמשים את מותגי העל.
נכון שכעסק קטן אין לנו את התקציבים לתלות שלטי חוצות ענקיים, לרכוש זמן לפרסומות בטלוויזיה, או לתת חסות לקבוצת כדורסל.
בנוסף, מאחר ואיננו ידועים ומוכרים כמו ה"גדולים", אנחנו גם לא יכולים לסמוך על כך שרק מלפרסם את הלוגו והסלוגן שלנו, אנשים מיד ידעו מה אנחנו מציעים להם.

oscar
כיתוב מתאים לתמונה

אז מה בכל זאת עם תקציב מוגבל אנחנו יכולים לעשות כדי לבנות את עצמנו כמותג?
התשובה היא הרבה מאוד שהרי אנחנו חיים בעידן בו יש לנו גישה ישירה ובלתי מוגבלת אל הלקוחות שלנו – דרך סמס, רשתות חברתיות, אינדקסים, מגזינים – אך בעיקר באמצעות פייסבוק, רשימות דיוור, הרצאות אינטרנטיות.
כך למשל אנחנו יכולים לשלוח ללקוחות שלנו מסרים או ניוזלטרים באופן קבוע, להכיר להם מוצר חדש ולשווק אותו דרך הרצאות באינטרנט, להעלות מודעות פרסום, לבצע הגרלות או לשתף את הלקוחות במחשבות שלנו בפייסבוק. האמצעים היום מגוונים ויש אינספור אפשריות שמאפשרות לנו לבנות את עצמנו כמותג חזק ויציב.  נתון חשוב: שכל הפעילויות שלנו יתמכו באותו קו.

אז אם המילה שלכם היא "יצירתיות" המסר שלכם חייב לשקף את זה וכדאי שהסטטוסים בעמוד הפייסבוק שלכם יפילו ללקוחות את הלסת, ואם האמירה שלכם היא "מותג" דאגו להציג הובלה ושוני בכנסים שאתם עורכים.

קוקו שאנל, המעצבת הצרפתייה שהעזה להטביע חותם בעולם האופנה נהגה לומר: "צוחקים עליי כי אני שונה. אני צוחקת עליהם כי כולם דומים" .

להפוך למותגים מובילים במדיה הדיגיטלית. ללמוד מהיסודות וליישם בעסק בזמן אמת: פייסבוק, דיוור אלקטרוני, הרצאות אינטרנטיות, אנחנו לומדים בקורס הראשון בישראל לשיווק פרסונלי: UpGrace – במדיה הדיגיטלית.  כן, באמצעות שלושת הערוצים היעילים ביותר לשיווק בקורס אחד.  מדהים!

אם אתם עצמאים מתחילים או בעלי עסקים ותיקים ממש לא משנה.
לא משנה אם יש או עדיין אין לכם עמוד בפייסבוק, לא משנה אם אתם עובדים או עדיין לא עם רשימות דיוור, לא משנה אם ערכתם או לא עדיין הרצאה אינטרנטית משלכם – כי אנחנו נלמד את שלושת הערוצים השיווקיים האלה מהיסודות. צעד אחר צעד ובקלות וגם ניישם אותם ביחד ובזמן אמת בעסק שלכם. וכך תצליחו לבנות את את המותג שלכם, להתקבל כמובילים בתחומכם, למגנט אליכם הרבה לקוחות חדשים, לשווק בהנאה ולמכור להם כמה שיותר.  להפוך לכלכליים וליהנות מאיכות החיים.

הגיע זמנכם. הזמן הוא כעת.

נתראה בקרוב!
שלך, גרסיאלה

שתפו ותיהנו

רוצה לחשוב יחד איך ליישם את שיטות השיווק שלי בעסק שלך?

קבלת מדריך חינם!
אסרטיביות עסקית

אלפי תכנים שיווקים, בחינם

אירועים קרובים

הישארו מעודכנים