מהו מיתוג? כלי  לבניית תדמית נתפסת שתשרת אותך בתהליך קידום בעבודה, שיווק מוצר או שיווק חברה.  מיתוג נכון וטוב הופך מוצר רגיל או פעילות עסקית שגרתית לישות בפני עצמה, בה מעורבות תפיסות, רגשות ותדמית.

מיתוג הוא תהליך בו אתם יוצרים חיבור בין מי שאתם לחברה בה אתם עובדים. מיתוג אישי טוב יוביל לחיבור מתאים לאישיות, הערכים והמטרות של כל קשורים בו. בעולם העסקי הדינמי והתחרותי של היום, עובד שממתג את עצמו מתבלט על פני העובדים האחרים, מממש את יכולותיו וכישוריו, זוכה להערכה מצד מעסיקיו ומתקדם בחברה. בעולם העסקים, בעל עסק שממתג את עצמו מתבלט על פני ים המתחרים, מבדל את עצמו, מושך הרבה יותר לקוחות והעסק שלו משגשג ומתפתח.

בהרצאה אגלה לכם את סודות המיתוג האישי שיאפשרו לכם להפוך משכירים אפרוריים ולא מורגשים לעובדים מצטיינים, בולטים ומצליחים. מבעלי עסק שלא מצליחים לגייס לקוחות לעסק מוביל ורווחי. נעסוק בין היתר בשאלות: האם התדמית הנתפסת שלי נכונה ואמיתית? האם היא משקפת את ערכי הבידול של החברה? איך אני יכול לקדם את השגת המטרות והיעדים של החברה?

תכני ההרצאה:

  • מציאת בידול- נחדד את הכישורים והיכולות שלכם, נמצא כיצד אתם יכולים לתרום לארגון על יד מקסום הכישורים שלכם או להוביל את העסק לשלב הבא בעזרת היכולות שלכם
  • חיזוק הביטחון העצמי – כיצד להתגבר על פחדים וחסמים, להשמיע את קולכם, להנהיג ולהוביל, איך מבליטים הישגים והצלחות, איך להעז ולצאת מאזור הנוחות
  • יתרון מול אחרים – כיצד תבטאו את האישיות שלכם בתפקיד או בעסק, כיצד תספקו למעסיק או ללקוחות ערך המוסף, על איזה ערכים מבוסס המותג שלכם?
  • אסטרטגיה – כלים לבניית המותג בצורה מחושבת ועקבית, הצבת יעדים מוגדרים
  • הופעה חיצונית – חשיבות הסטיילינג, כיצד להתלבש בצורה מכובדת המשדרת מקצועיות, מתאימה לתפקידכם או לסוג העסק שלכם, לאופי ולמבנה הגוף שלכם. פיתוח מודעות לשפת הגוף שלכם ולמה שאתם משדרים לסובבים אתכם
  • שינוי דפוסי חשיבה והתנהגות – כיצד לשדר אופטימיות, להשתמש בשפה חיובית ולהאמין בעצמכם. איך לשמור ולהתמיד בבניית המוניטין האישי והעסקי.

 

זאת הזדמנות להתחבר למותג שלכם. ההרצאה נמשכת כשעה וחצי ותורמת להעלאת מוטיבציה. בנוסף תקבלו כלים שימושיים ליישום, תרגולים וסימולציות.

על המרצה גרסיאלה שפירו-גולדמן

גרסיאלה שפירו-גולדמן היא מנטורית עסקית /שיווקית ומרצה מבוקשת המתמחה בתחום המיתוג האישי והעסקי. גרסיאלה מייעצת לאלפי לקוחות שכירים ועצמאים, עובדים ומנהלים, כיצד למתג את עצמם ולקדם את האינטרסים שלהם. לגרסיאלה יכולת נדירה להרצות על נושאים חשובים בצורה קלילה ושנונה ולהעניק למשתתפים חוויה מדהימה עם כלים מעשיים ומשני חיים.

מוסדות, ארגונים, מארגני כנסים המחפשים הרצאה אחרת ומרתקת – צרו קשר