אנשים רבים שואפים להתנתק מכבלי השעות המגבילות, הבוס הקשוח, המשכורת הלא מספקת, השחיקה, העיסוק בתחום שאינו מעניין אותם וחולמים להגשים את עצמם כעצמאים. המעבר מסטטוס של שכיר לעצמאי אינו פשוט וכרוך בשינויים רבים. כדי לעשות את הצעד הראשוני ולהתמיד בו עד למימוש החלום, אתם צריכים ליווי צמוד של אדם מומחה, מנוסה, מקצועי ואמפתי. במילה אחת – מנטור.

כמנטורית, אני משמשת בתפקיד כפול של בעלת ניסיון עשיר ומדריכה מקצועית המספקת לכם כלים, ידע, ליווי מקצועי, השראה ומוטיבציה לפתיחת עסק מצליח וגם כמקור התמיכה שלכם. המנטור עוזר לכם להתגבר על הפחדים, מעודד אתכם לצאת מאזור הנוחות, לשנות דפוסי חשיבה ובעיקר להאמין בעצמכם וביכולות שלכם.

בשיחות המנטורינג, אני עוזרת לכם לזהות את הכישורים והיכולות שלכם – מה מלהיב אתכם? מה יגרום לכם לקום בבוקר עם חיוך על הפנים? איך ניתן לתעל ידע, לימודים או ניסיון החיים והתחומים בהם עסקתם לעסק מצליח? מה כדאי לכם לעשות ללמוד על מנת להתמקצע בתחום?

בעזרת שירותי המנטורינג תוכלו להחליט איזה סוג עסק הכי מתאים לכם להקים מבחינת האופי, אורח החיים והתקציב. תוכלו לפנות לתחום חדש לחלוטין או להפוך את התחום בו עסקתם כשכירים לעסק: מנהל חשבונות יכול לתת שירותים לבעלי עסקים, מורה לאמנות יכולה לפתוח חוגי אמנת לילדים, מנהלת  שיווק יכולה לעזור לבעלי עסקים לשווק את עצמם.

לאחר בחירת תחום ההתמחות, אני מלווה אתכם בכל שלבי בניית העסק: תכנון תקציבי, קביעת יעדים, תכנית עסקית, אסטרטגיה שיווקית, הגדרת קהל היעד, תזרים מזומנים, מיתוג, יצירת מוצרים, בדיקת המתחרים ועוד.

לאחר הקמת העסק אמשיך ללוות אתכם במגוון נושאים, כמו: שמירה על חדשנות בעסק בעזרת רעיונות חדשים, לימודים והשתתפות בכנסים, ניהול נכון של זמן, שמירה על איזון בין בית לעסק, פיתוח העסק.

אנשים שעוברים מסטטוס של שכירים לעצמאים, זוכים לחופש רגשי וכלכלי ומחזירים לעצמם את השליטה על הזמן והחיים שלהם.

גם אתם יכולים לעשות את המהפך משכיר לעצמאי!

למנטורינג וליווי משכיר לעצמאי, צור קשר!