כל עסק קטן מתחיל מחלום גדול ולשם כך נדרשים כלים ומיומנויות בתחומי השיווק בעסק.
על מנת שתוכלו לעשות זאת, להצליח ולפרוץ קדימה, מרכז גרייס מאפשר ללקוחותיו הכשרה עסקית שיווקית בסדרה של 4 מפגשים- בפריסה ארצית, עם גרסיאלה שפירו-גולדמן, המומחית המובילה בארץ לקידום בעלי עסקים קטנים.

הקורס מתבסס על שיטת מב"מ™* ומקיף את כל הנושאים החשובים והרלוונטיים ביותר לשיווק העסק.
בתום הקורס יקבלו המשתתפים תעודה מטעם מרכז גרייס™-מנטורינג להצלחה

מה זה מב"מ™?

מיקוד. אישי ועסקי.
בירור, זיהוי והתמקדות בצורך והעדפות אישיות של בעל העסק
הגורם הראשון להצלחה ולמניעת פיזור ויריות לכל הכיוונים.

בידול. עונה לשאלה: מדוע שאנשים יקנו דווקא ממך ולא יפנו אל מתחריך?
גילוי הערך המוסף הייחודי שבבעל העסק  ובשירות/מוצר שלו.
בחירת נישה עסקית, זה משמעות ומטרת כל עסק
פלח שוק צר וייחודי עבור בעל העסק.  צעד אחד קדימה  מהמומחיות שנבחרה בשלב המיקוד, מה שמבטיח יתרונות תחרותיים על פני המתחרים.
עסק שמצא את הנישה האולטימטיבית שלו הוא עסק שממגנט את קהל היעד שלו, שלא יחפש לו חלופות.

מיתוג.
מדובר על תעודת זהות של העסק.
שדרוג / מציאת שם לעסק, לוגו, סלוגן, צבעים, גופנים, זהים בכל ערוץ שיווק
זו השפה שתדבר העסק שלך, העיצוב שייצג את העסק שלך, המסרים שיגרמו לקהל היעד לבחור דווקא במותג שלך מבלי לברוח למתחרה.
כך יזהו אותך באמצעות המיתוג העסקי שלך והמיתוג המבודל של העסק שלך.
למה קורס מב"מ?

  • כי יש לך עסק וברור לך שהמוצרים שלכם לא ימכרו את עצמם לבד
  • כי הגיע הזמן לבחון את המטרה שלשמה הוקם העסק
    כי אתם רוצים לממש את המטרות של העסק ולהשיג לקוחות
  • כי ידע זה כוח והזדמנות להרחיב את העסק בצורה נכונה
  • כי קיימים הרבה ערוצי שיווק וכדאי שתתחילו להתמקצע

 

מה כולל הקורס?

 12 שעות לימוד קבוצתיים – 4 מפגשים מב"מ-  3 שעות כל מפגש- פגישה פעם בשבוע

מפגש ראשון –  מיקוד ובידול
הצגה עצמית והצגת העסק, תוך דגש במיקוד האישי והעסקי. בידול תחרותי. נישה ייחודית ממגנטת לקוחות איכותיים. מסרים שיווקיים.  הגדרת קהל היעד: היכן אני נמצא ומה מאפיין אותי.

מפגש שני – מעסק רגיל למותג מרוויח ומוביל.
תעודת הזהות הייחודית ליצירת מיתוג, מיצוב ומוניטין גבוהים. תכנית לבנית עסק ליגה אחרת לאורך כל הדרך.

 

מפגש שלישי- שיתופי פעולה ונטוורקטינג להצלחה עסקית.
שיתופי פעולה. מה זה, עם מי, על מה וכיצד עושים זאת נכון. נטוורקינג – בניית רשת קשרים עסקיים מוצלחת והגדלת מעגל ההיכרויות. צעדים בטוחים שיניבו פירות לך ורווחים לעסק שלך

 

מפגש רביעי–  שיווק ברשת האינטרנט
השיטות השיווקיות האינטרנטיות בעידן המודרני: טוויטר, לנקדאין, פייסבוק, וידאו, וובינרים. מה כדאי ומה רצוי בכל עסק.
אנשים רבים טוענים שלבצע שינויים בעסק זה דבר מסובך…

כאשר האמת היא שהכל עניין של שינוי גישה!

#בונוסים והטבות:

חבילת מיתוג במחיר מוזל:
* עיצוב והפקת לוגו וכרטיס ביקור

* פתיחה ועיצוב דף פייסבוק

* פגישת מנטורינג עסקי שיווקי פרטנית עם גרסיאלה שפירו גולדמן

 

 

לפרטים והרשמה לקורס הקרוב מלאו את הפרטים בטופס