שיווק וקידום דיגיטלי

קידום עסקים באינטרנט, פירושו: נוכחות מיטבית, חשיפה, לקוחות !

חלומו של כל עסק – גדול כקטן, הינו לגדול ולהתפתח, להפוך למוכר ורווחי.
בעבר הלא רחוק, האסטרטגיה השיווקית המרכזית של עסקים היתה לרוב דרך המלצות מפה-לאוזן, פרסום בעיתונות, בשלטי חוצות, במקומונים ועד לחלוקת עלונים מבית לבית. היום, שיווק העסקים עובד אחרת!

במרכז גרייס™ אנו מתרכזים בשיווק העסק שלכם, כדי שאתם תוכלו להתרכז בדברים אחרים.
אנו נבנה עבורכם תשתית שיווקית, ננתח עבורכם את השוק, נזהה את המתחרים, נמתג אתכם ונכין יחד אתכם תכנית שיווק מובנית ומרשימה שיהפוך אתכם למובילים בתחומכם, שונים, יוקרתיים.  אחרת!

צוות המומחים של גרייס™ בשיווק ידאג להוציא אל הפועל את כל המרכיבים של תכנית שיווק מעולה, מותאמת בדיוק לעסק שלכם, על פי יעדים מדידים שיוגדרו מולכם מראש.

צוות המומחים של גרייס™ במיתוג יעצב עבורכם מלוגו עסקי יחודי, כרטיסי ביקור, תמונת נושא לפייסבוק, מודעות ועוד, כולל הפקת כל חומרי השיווק שיקדם את הנראות שלכם ברשת, בכנסים, במגזינים ובכל מקום שבו חשוב שתהיו.

צוות המומחים של גרייס™ בדיגיטל יקים לכם אתר אינטרנטי מונגש, חנות אינטרנטית e-commerce מתקדמת ביותר, ייצר לכם תכנים, יבחר עבורכם את הערוצים, יקדם אתכם, יבצע מדידה וטיוב ויבטיח את הנוכחות המובילה שלכם ברשת.

שייוק דיגיטלי

בניית תשתית שיווקית מנצחת

אסטרטגיה שיווקית · רעיונות ויצירתיות · פיתוח מוצרים ושירותים

תשתית שיווקית מגדירה את סדרי העדיפויות בין פעילויות השיווק ותכוון את העסק בהוצאה לפועל של התוכנית.

הדבר המשמעותי ביותר בייחוד בעסקים הקטנים בהם המשאבים מוגבלים, ונדרש מיקוד המאמץ בפעילויות אשר יקדמו את שיווק המוצר בצורה האופטימלית.  

כך למשל, תוכנית שיווק תגדיר באיזה אופן ניצור, נשווק ונפיץ את המוצר/ים או השירות/ים, באיזה מהמוצרים או ערוצי שיווק נמקד את הפעילויות בכל רבעון (או חודש).  
התוכנית תסייע לחזות איזה פעילויות צפויות להביא את הלידים (לקוחות פוטנציאליים) האיכותיים יותר, בזמן הקצר יותר ובאילו עלויות.

שיווק ללא אסטרטגיה, הוא כמו נסיעה ללא מפה.
כזו שמתברברים בה, מוציאים המון כסף על דלק ומגיעים באיחור ליעד (אם בכלל מגיעים).

חשיבותה של האסטרטגיה גדולה, ולכן, היא צריכה להיעשות על ידי איש שיווק מומחה, שיודע למפות את השוק, את קהל היעד והצעת הערך – לכדי תכנית שיווק ממוקדת. 

צוות המומחים של גרייס™ באסטרטגיה מכירים את השוק, את ההיצע ואת רמת הביקוש והם ינסחו עבורכם את האסטרטגיה השיווקית המפורטת והמדויקת ביותר לצרכים שלכם.

גם אתם רוצים לשדרג את העסק שלכם? מלאו את הטופס ונקבע שיחה 😄

שירותים נוספים מבית מרכז גרייס™