5 הפעילויות הראשונות של השנה לקידום העסק שלך

מיתוג לעסק | יועץ עסקי | מנטורינג עסקי

הימים הראשונים בכל שנה חדשה מלווים לרוב בהרבה התלהבות ומוטיבציה, ואפילו ברצון עז לבצע או להשלים פעילויות שלא הצלחנו ב -12 החודשים הקודמים. אני שמחה להביא לידיכם היום עצה פנטסטית מהשולחן האישי שלי: נצלו את האנרגיות המחודשות ובצעו את חמש הפעילויות הפשוטות הבאות. 
תוך זמן קצר יחסית אתם תרגישו עלייה משמעותית בצמיחת העסק והנאה מופלאה בחיים האישיים שלכם!  כי עסקים וחיים הולכים ביחד…..
זה מה שאני עושה בתחילת כל שנה. זה מה שאני ממליצה לכם לעשות הפעם. זה עובד נפלא!
המון הצלחה!

1. ערכו רשימה של מטרות
הרבה אנשים נוהגים להכין רשימת מטרות עוד לפני סיום השנה, בזמן שאחרים מעדיפים לנצל את האנרגיה המחודשת שמביאה איתה את השנה החדשה. אם אתם שייכים לקבוצה השנייה אני ממליצה בחום לערוך רשימה מפורטת של כל אותם הדברים או הפעילויות שאתם רוצים להשיג במהלך השנה. העתיקו את הרשימה 5 פעמים לפחות.  הדביקו אותה בכל מיני מקומות בבית שאתם נוהגים להסתובב הרבה, כמו: במקרר, בחדר שינה, בשירותים, במשרד, באוטו.
זה עובד נפלא!!!  תזכורת תמיד עוזרת למיקוד!

להיות עסק בולט בין כל המתחרים

2. תתכננו את החופשה השנתית
בקצב המטורף שמתנהלים החיים של רובנו, חופשה שנתית הפכה לתבלין חיוני שמכניס הרבה מאוד התלהבות ואדרנלין לחיים של כולנו. רק לחשוב עליה מעביר אותנו למקומות נפלאים ולרוב להגשים חלומות נשחקים. לארגן סוג זה של חופשה באופן מושלם זו משימה שדורשת הרבה: בירור פרטים, התייעצויות, חוויות של אנשים ובכלל – הרבה מאוד פרטים שאנחנו חייבים להיות ערים להם. וזו הסיבה שהרבה אנשים נרתעים מהרעיון. וחבל. אם אתם מאלה, נצלו את האנרגיה הטובה של תחילת השנה ותתחילו לארגן את הטיול או חופשה שמזמן חלמתם. ודרך אגב… זה יכול להפוך להיות יופי של משימה משפחתית משותפת ומאחדת.
זה עובד נפלא!!! המשפחה שלכם שווה את זה!

3. בחרו קורסים להתפתחות עסקית
שנה חדשה יכולה להיות הזדמנות מצוינת לעשות סדר, לרכז את כל הידע שלכם ולהתמקד, ללמוד מיומנויות חדשות, לחזק את השיווק, לשפר כישורים ולהקפיץ את העסק שלכם בכמה רמות. ישנן מספר דרכים לעשות זאת, אם כי הוכח כי הדרך היעילה ביותר היא להצטרף לקורס מב"מ הקרוב – לחידוד המיקוד, לחיזוק הבידול ולמתג את עצמכם כמובילים בתחומכם, גם ברשתות החברתיות ובכלל!, במקום להיות מובלים על ידי המתחרים שלכם.
זה עובד נפלא!!! אתם שווים את ההצלחה של העסק שלכם!

4. התחילו לעשות פעילות גופנית
אם פעילות גופנית היא חלק משגרת היומיום שלכם המלצה זו אינה בשבילכם. אך, אם אתם מאלה ששכחתם את הפעם האחרונה שיצאתם לריצה קלה או שעשיתם ספורט כלשהו, כעת זו הזדמנות מושלמת להתחיל. נצלו את ההתלהבות שבשנה חדשה ובחרו להתחיל בפעילות גופנית. היא שתביא תועלת רבה לבריאות שלכם, אך גם להתנהלות האישית שלכם במהלך כל השנה.
זה עובד נפלא!!! אתם והעסק שלכם שווים את זה!

5. חדשו את כלי העבודה שלכם
השוק העסקי הפך בשנים האחרונות לתחרותי יותר ויותר. בעלי עסקים שרוצים למשוך אליהם לקוחות חדשים, להגדיל הכנסות, להצליח יותר ואפילו להוביל בתחומם חייבים היום יותר מאי פעם להיות יצירתיים ומסוגלים להמציא את עצמם מחדש כל הזמן.
כיום, עסק דומה לאחר, מתקבל כ"עוד עסק אחד", וככזה הופך במהרה ל"עוד עסק פחות". אלה הם עסקים ששורדים עד שנעלמים.
אני ממליצה עכשיו, יותר מאי פעם לזקק את המיקוד העסקי שלכם ולחדד הבידול הייחודי של העסק שלכם. להגיע לנישה רעיונית שתביא לכם את התהילה העסקית המיוחלת.  לחצו כאן.
וכך תכינו במו ידיכם את הקרקע הבטוח צמיחה וגדילה משמעותית לעסק שלכם.
בחרו להיות לראש ולא לזנב.
זה עובד נפלא!!! פשוט נפלא!

שלכם, גרסיאלה

שתפו ותיהנו

רוצה לחשוב יחד איך ליישם את שיטות השיווק שלי בעסק שלך?

קבלת מדריך חינם!
אסרטיביות עסקית

אלפי תכנים שיווקים, בחינם

אירועים קרובים

הישארו מעודכנים