שנה חדשה. זמן מצוין להתחדשות

מנטורינג עסקי שיווקי | ייעוץ עסקי | שיווק לעסק

תחילתה של שנה חדשה מלווה בדרך כלל בהרבה התלהבות ומוטיבציה, הרהורים לגבי הדרך שעשינו עד כה, רצון לשנות, לשפר ולהתחדש לקראת הפסגות הבאות. לאור זאת, אני שמחה להביא בפניכם מספר אפשרויות להתחלות חדשות שעשויות להנחית לכם הצלחות וודאיות בעסק שלכם כבר בשנה הזו.

התחדשות בתחום השיווק
האפשרויות בתחום השיווק רבות כשבראשן תחום השיווק האינטרנטי שלא מפסיק להתפתח ומקנה לכם חשיפה לקהל לקוחות רחב מצד אחד, ושמירה על חדשנות ועדכניות מצד שני. לדוגמא, ניתן להקים אתר חדש לעסק שיהיה עדכני ואטרקטיבי יותר, או לשפר את האתר הקיים מבחינה ויזואלית ומבחינת הממשק עם לקוחות פוטנציאליים. אין ספק כי מיתוג מחודש ועדכני דרך הרשת יהווה שיפור משמעותי, ולשם כך תוכלו גם ללמוד כיצד להיות פעילים או אפקטיביים יותר בפייסבוק. מעבר לכך, ישנן אפשרויות רבות לשיווק העסק כגון הקמת מועדון לקוחות או בניית רשימות תפוצה שיצרו בסיס לקוחות יציב ויחשוף את העסק לקהלים חדשים.

התחדשות בתחום ניהול לקוחות
אולי ההתחדשות לה אתם והעסק שלכם זקוקים מצויה בניהול ומעקב לקוחות. במקרה כזה, מומלץ לנהל לקוחות ומתעניינים בשירות או במוצר שלכם בצורה נכונה ויעילה באמצעות מערכת מותאמת אישית שתטפל הן בלקוחות והן בתהליכי העבודה בעסק בצורה מרבית, ושתהייה בעלת יכולות ניהול אנשי קשר, ניהול פרויקטים ומשימות, ניהול יומן אישי ועוד

התחדשות עסקית

התחדשות בתחום הניהול
ייתכן שהשינוי שאתם צריכים הוא פשוט ללמוד כיצד לנהל את העסק שלכם בצורה יעילה יותר או כיצד לנהל את הזמן שלכם בצורה אפקטיבית ומכניסה יותר.  שני גורמים חיוניים ביותר לקידום, התפתחות  והצלחת העסקים.

התחדשות בתחום הפיתוח העסקי
אם העסק שלכם כבר מבוסס, אתם יכולים להיכנס לתחומים חדשים, לפתח מוצר או להציע שירות חדש. התחדשות מסוג זה תביא רוח רעננה של יצירה והתלהבות לעסק, ותפתח אפיקים מעניינים להתרחבות.

התחדשות בכלי העבודה שלכם
התחום העסקי הופך בשנים האחרונות לתחרותי יותר ויותר. בעלי עסקים שרוצים להצליח יותר השנה, למשוך לקוחות חדשים, להגדיל הכנסות ואפילו להוביל בתחומם חייבים להיות יצירתיים יותר מאי פעם ומסוגלים להמציא את עצמם מחדש כל הזמן, כיום- עסק דומה לאחר, הופך להיות ל"עוד עסק", ול"עוד עסק פחות". סוג זה של עסקים שורדים עד שסופם להיעלם.
נצלו את תחילת השנה לזיקוק המיקוד העסקי שלכם ולחידוד את הבידול הייחודי של העסק שלכם. בחרו להיות לראש ולא לזנב.

לסיכום
ראש השנה הוא זמן מצוין לשינוי, לבירור עם עצמכם מה הייתם רוצים לשנות ואיך הייתם רוצים לפתח את העסק שלכם. מה וכיצד עליכם לעשות כדי להתקדם, וליהנות מעשייה ומרווחיות. כדי שהשינוי אכן יתרחש בחרו מספר נושאים שתרצו לקדם, התמקדו בהם בלבד ומצאו את הדרך המתאימה לכם ביותר להתחייב על המהלך בפני עצמך קודם כל ותכינו במו ידיכם את הקרקע לשנה של צמיחה וגדילה משמעותית לעסק שלכם.

בין אם באמצעות מנטורינג פרטני וליווי אישי או באמצעות קורסים או סדנאות, אשמח ללוות אתכם, בדרך שהכי מתאימה לכם, להצלחה העסקית הקרובה שלכם.

בברכת שנה של התחדשות וצמיחה !
גרסיאלה שפירו-גולדמן וצוות מרכז גרייס™
מלווים בעלים עסקים לפסגות חדשות במשך כל השנה

שתפו ותיהנו

רוצה לחשוב יחד איך ליישם את שיטות השיווק שלי בעסק שלך?

קבלת מדריך חינם!
אסרטיביות עסקית

אלפי תכנים שיווקים, בחינם

אירועים קרובים

הישארו מעודכנים