עולם העסקים השתנה אם אני הצלחתי להשתנות איתו גם אתם יכולים.

האינטרנט משמש היום כמקור מידע קל ונגיש לקבלת רושם ראשוני על עסק או אדם. מי לא ביצע חיפוש על מוצר מסוים, שרות, שם של אדם או עסק על מנת לראות מה כותבים עליו?

יותר ויותר אנשים מחפשים דברים באינטרנט, יותר ויותר אנשים גולשים דרך המכשיר החכם שברשות, יותר ויותר אנשים קונים דרך האינטרנט. יותר ויותר עסקים מבינים שעסק ללא שיווק באינטרנט הוא עסק שלא קיים.  במסגרת תוכנית Up Grace תקבלו אצלנו ייעוץ וליווי שיווקי שבו נבנה/נשדרג את התשתית האינטרנטית , ניצור שיווק נישה שיצור בידול תחרותי ונעשה שיווק באינטרנט ממוקד לקבל המטרה.

תוכנית Up Grace נותנת לכם הזדמנות להכפיל את המכירות בעסק ויותר. לבעל עסק בכל תחום קיימים לא מעט מתחרים, אתם וכך גם כל המתחרים שלכם, מעוניינים כי הלקוחות הפוטנציאלים שמחפשים אתכם כעת באינטרנט ימצאו אתכם ובסופו של דבר ישוכנעו לבצע רכישה של המוצר או השרות שלכם. ולכן נשאלת השאלה: כיצד גורמים לכך שאותם לקוחות פוטנציאלים יתעניינו דווקא בכם ?

מה כוללת תוכנית Up Grace?

download  שיווק באמצעות פייסבוק
פייסבוק הינה הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם. רשתות חברתיות הן דרך מצוינת ליצור קשר עם קהל הלקוחות ולבסס את הנוכחות של העסק ברשת. הן מציעות פלטפורמה נוחה לאינטראקציה חברתית עם הלקוחות ונותנת בוסט לאפשרויות הפרסום הויראלי הטבעי, מפה לאוזן.
שיווק בפייסבוק (Facebook) זה אחד מן הכלים היעילים, הזמינים והזולים ביותר לשיווק העסק. הנה מספר

עובדות חשובות שיראו לכם את הכוח הגלום בכלי פרסום בפייסבוק

  1. ברחבי העולם יש יותר מ-750 מיליון (!) משתמשים פעילים הרשומים לאתר פייסבוק.
  2. המשתמש הממוצע ברשת הפייסבוק מבלה באתר בערך חמישים דקות ביום.
  3. מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם – הידוע גם בתור גוגל – משתמש בנתונים שפייסבוק אוסף מרשתות חברתיות (כמו פייסבוק, טוויטר, דה מארקר, מקושרים וכדומה), על מנת לדרג את האתרים השונים ברשת האינטרנט.
  4. פייסבוק הינו הערוץ היחיד שמאפשר לכם לפרסם את העסק שלכם ברמה גבוהה לפי קריטריונים מדוייקים של :מין, מיקום גיאוגראפי, תחומי עניין, גיל וכדומה

ביחד נבנה/ נשדרג דף עסקי בפייסבוק, נמתג אותו בנישה שתיצור עבורכם בידול תחרותי, נלמד קידום ממומן, קידום ממוקד, נלמד איך לייצר פוסטים שימשכו את קהל הנישה שלכם ותלמדו את כללי עשה ואל תעשה בחשובים להצלחה שיווקית בפייסבוק

download  שיווק באמצעות רשימות דיוור
רשימת דיוור הפכה בשנים האחרונות לכלי שיווק אפקטיבי ויעיל בקרב בעלי עסקים רבים, אך עדיין, רוב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה ואיך לתעל שיווק באמצעות רשימות דיוור ללקוחות משלמים. שיווק לרשימת דיוור צריך להיעשות בשלבים. לא דוחפים את המוצר כבר בשלב הראשון ולא חושפים את כל הקלפים במייל אחד.

עובדות חשובות בנוגע לרשימת דיוור

  1. שיווק באמצעות רשימת דיוור מחייב יצירתיות ותכנון מקדים וחייב להיעשות תוך הכרות עם הקהל
  2. עוזר מאוד לבעל העסק לשווק עצמו וליצור קשר אישי עם לקוחות פוטנציאלים
  3. ככל שרשימת התפוצה תהייה גבוהה יותר סיכויי הסגירה של בעל העסק גדולים יותר
  4. ניתן לתכנן באופן אוטומטי תוכנית שיווק לרשימת דיוור

במסגרת תוכנית Up Grace  נלמד איך משווקים נכון לרשימת דיוור? מהם החוקים והתקנות בנושא רשימת דיוור? נלמד טכניקות וכללים למשיכת לקוחות משלמים? נלמד לכתוב מסרים שיווקיים שיגדילו את אחוזי קריאת המיילים

  Team of business people working together on a laptop  שיווק באמצעות וובינרים
וובינר הוא קיצור של ווב סמינר .(Web Seminar). בעבר בכדי לכנס משתתפים בכנס גדול היו צריכים היו שוכרים אולם גדול והמשתתפים היו צריכים להגיע פיזית לאולם. היום בנוסף לשיטה הישנה ניתן לבצע, סדנא, הרצאה או כנס גם דרך האינטרנט- אונליין. כל שצריך לעשות זה שהאדם המארח את הוובינר פשוט מזמין מכל מקום משתתפים המחוברים לאינטרנט לקחת חלק פעיל במפגש ללא צורך הגעה פיזית.

עובדות חשובות בנוגע לוייבינר

  1. פתרונות וובינר מעניקים למארח הסמינר כלי תקשורת ושליטה על האירוע, וכוללים פתרונות אודיו (שמע) וידאו (שיתוף שולחן העבודה Share Desktop), שיתוף קבצים וניהול רשות דיבור של המשתתפים.
  2. המשתתפים בוויבנר גם אם הם נמצאים במרחק של יבשת זה מזה. אפילו בהיותם בדרכים (Mobile) באופן שנחשב היום גם נוח וגם ירוק לסביבה.
  3. מיטב החברות המובילות בעולם מקיימות וובינר – החל מתחומי פרסום ויחסי ציבור, השקות של מוצרים, הדרכה על תוכנות, מפגשי צוותים ופגישות הנהלה, מערכי הדרכה מרחוק בתחומים שונים ועוד.
  4. את הוובינרים ניתן גם להקליט בוידאו באיכות גבוהה ולשתף לאחר מכן גם את מי שלא נכח באירוע עצמו בזמן אמת.
  5. מנהל הוובינר מקבל אפשרות סטטיסטיקה ובקרה לגבי המשתתפים שנכחו בוויבנר.

ביחד נתכנן את הויבנר הראשון שלכם, אראה לכם איך לתפעל בקלות את השיווק בוויבנר. תקבלו פתרון קל ופשוט, מכובד ומקצועי למשוך אליכם עוד לקוחות דרך האינטרנט מבלי שתצטרכו לקום מהכיסא


download (1) שיווק באמצעות אתרים או בלוגים

לא משנה עד כמה אתם מוכשרים, טובים במקצוע….אם אין אתר, אין לך תעודת זהות עסקית!
כל בעל עסק, חברה, עמותה, חנות ובעל מקצוע צריך שיהיה לו מעין כרטיס ביקור המייצג אותו ומציג את שירותיו. היום כל לקוח ייבש לקרוא עליכם באינטרנט – זה מה שיצור רושם  ראשוני.
האינטרנט הוא כלי תקשורת מרכזי בחיינו, אשר גולשים בו מיליוני אנשים ביום 24/7.

בשל החשיפה הגדולה של הגולשים לרשת האינטרנט, החל ביקוש גדול מאד של בעלי עסקים לפנות לשירות בניית אתרים באינטרנט, כדי לפרסם את השירותים שלהם ואת מוצריהם.  לצערנו לא מעט עסקים בונים אתר/ דף נחיתה שאינו מייצג מספיק טוב את העסק שלהם או אותם והם לא מצליחים להבין למה עסקאות לא נסגרות.

הנה חלק מהדילמות אותן נפתור במסגרת תוכנית Up Grace

האם להקים אתר חדש או להשדרג את האתר הישן?

מה יותר כדאי אתר או בלוג?
באילו פלטפורמות עדיף לבנות? וורדפרס? ג'ומלה?  קוד פתוח או קוד סגור?
איך מתכננים אתר? איך מחלקים לפי נושאים
איך בוחרים דומיין?  היכן רוכשים דומיין?
אילו מערכות תוכן מועדפות?
היכן כדי לאחסן את האתר? בארץ או בחו"ל?

איך לבחור תמונות איכותיות שימשכו את הלקוחות?

האם לרכוש תמונות? איזה אחוז של תמונות עדיף שיהיה בכל אתר?
איך מחלקים את אתר? אילו תכנים עדיף/כדאי להעלות לאתר?

ביחד נגבש רעיון, נבנה תוכנית לאתר/בלוג. אתם תקבלו כלים לאפיון נכון של האתר וגם תקבלו כלים ליצירת תכנים שיווקיים באינטרנט שישדרגו אתכם בגוגל ותלמדו איך מייצרים תכנים שיווקיים בבלוג או באתר שלכם.

מצטרפים עכשיו לתוכנית UpGrace לחצו כאן מלאו פרטים וניצור עמך קשר