5 סיבות מרכזיות, למה כל עסק חייב אתר צריך אינטרנט

קיץ.  חם.  חופשות.  העטה בלקוחות.
קבלתי שיחה מעו"ד אתמול.  הוא מחפש נואשות דרכים לקידום העסק שלוץ
"איך את יכולה לסייע לי?", שאל אותי.
הדבר הראשון שעשיתי:  בדקתי את הנוכחות שלו ברשת.

ונדהמתי לראות שכמעט ולא קיימת.
רק עמוד פייסבוק דל מאוד
פרטים באינדקס מקצועי כלשהו
אך… איפה האתר שלו?  שאלתי את עצמי.
אתר אינטרנט – ערוץ שיווק כל כך בסיסי היום לכל עסק !
זהו – שאין.

נרצה או לא, העולם השתנה. תרבות הצריכה השתנתה. הצרכן מעדיף לחפש המלצות ומידע בלחיצת כפתור.

האם אסטרטגיית השיווק של העסק שלכם גם השתנתה בהתאם?
או שאתם ממשיכים לפרסם בקובייה קטנה במקומון בסוף השבוע ?
ממשיכים להאמין בפרסום מפה לאוזן ? ממשיכים לנסות פרסום בפייסבוק ?
ומקווים כך שהלקוחות יגיעו?!.

 

5 סיבות מרכזיות מדוע גם עסק קטן צריך אתר אינטרנט 

סיבה #1 : כי הלקוחות מחפשים אותך
הלקוחות מחפשים מידע עליך. הם מחפשים כל הזמן, גם כשאינך מודע לכך. החיפוש חייב להותיר רושם חיובי. לדוגמא: לקוח נחשף לשירותיך או לחלופין מקבל המלצה עליך כנותן שירות בתחום שלך. במקביל, הוא קיבל המלצות גם על שני מתחרים שלך. השלב הבא מבחינתו – התרשמות מכל אחד מכם. מה הדרך המהירה והנוחה מבחינתו לעשות את זה? לחפש אותך באינטרנט (כנראה בגוגל) ולקבל תמונה כללית. הבחירה בין דף מידע באינדקס מקצועי כלשהו או עמוד פייסבוק לבין אתר תדמית שהוא כל כולו של העסק – די ברורה. 

 

סיבה #2: כי אתר אינטרנט משדר אמינות
בהמשך לסיבה #1, הלקוחות מחפשים חיזוק לכך שיש על מי לסמוך, שהאדם / עסק / חברה / ארגון שעומד מנגד מייצג משהו מסודר ואמין. אתר תדמית לעסק בהחלט משרת את המטרה הזו, בעיני הלקוח המודרני הדבר מקנה תחושת רצינות וביסוס של העסק, ושלילת האפשרות שמדובר במשהו חובבני וארעי. חשבו על השחקנים הגדולים בכל תחום שבו אתם הלקוחות. האם הייתם עובדים איתם כאשר הייתם מחפשים את שם החברה ברשת ומוצאים לא יותר מעמוד פייסבוק?

 

סיבה #3: כי אתר אינטרנט הוא הקטלוג הטוב ביותר
בעבר היו סוכני המכירות יוצאים לפגישות עם תיק מלא בכל טוב: עלונים, קטלוג מוצרים, אלבומי תמונות ועוד. אך מה קורה כאשר מוצר חדש נכנס? מדפיסים גרסה חדשה של הקטלוג + עלונים + מגנטים? ואם בכל חודש נכנס מוצר חדש או שירות חדש? כמובן שהרבה יותר נוח להיכנס למערכת הניהול של אתר האינטרנט, לעדכן מוצר חדש ולשמור. ואם מחר מוצר אחד יורד מהפרק – נוריד אותו מהאתר. הקטלוג האינטרנטי תמיד מעודכן, בקלות. הוא נגיש ללקוח הפוטנציאלי מהמשרד שלו, מהספה בסלון ומכל מקום. כמה פעמים קרה לכם שדיברתם עם לקוח שביקש המלצות / דוגמאות לעבודות? מה יותר נוח מלהפנות אותו אל האתר שלנו לצפייה בקטלוג וקבלת מידע נוסף?

 

סיבה #4: כי זו דרך נוחה לשמור על קשר עם הלקוחות
לעדכן מבצע חדש, מיקום חדש של העסק, שינוי בשעות הפתיחה של שבוע מסויים – כל אלה ועוד הם פרטים שהיינו רוצים לאפשר ללקוחות שלנו לקבל, לתת להם להתעדכן בכל מה שמשתנה בעסק. בנוסף, ללקוח יש אפשרות לפנות באמצעות טופס יצירת קשר גם אם אינו יכול לשוחח טלפונית, ולקבל מענה מתאים.

 

סיבה #5: כי האתר שלך תמיד זמין, גם מחוץ לשעות הפעילות
הלקוח יכול לגשת אל המידע בכל יום, בכל שעה. אתר האינטרנט עובד 24/7 (אלא אם הוגדר אחרת), מספק את המידע לאורך כל שעות היממה וללא תלות בשעות הפעילות של העסק. לקוח שמתפנה רק בשעת לילה מאוחרת כנראה לא יחייג אלינו לשאול שאלה, ולכן המידע צריך להיות נגיש עבורו. האתר עונה על הצורך הזה בצורה הטובה ביותר.

 

לסיכום: אתר אינטרנט תדמיתי לעסק, (אפשרי קטן, בינוני או גדול) – הוא חובה במציאות של היום. להקים אתר תדמית לא מוכרח להיות סיפור יקר, במיוחד שאנחנו מסייעים, כאשר יש צורך, לארגן את החומרים הקיימים, לעשות איתם סדר ולהטמיע אותם באתר. אתר אינטרנט לעסק מספק כל כך הרבה תועלות לביסוס מעמדו של העסק ומיתוגו, לצד מידע רב שנגיש לרשות הלקוח, וחוסך לנו זמן רב בהסברים מיותרים שחוזרים על עצמם בכל שיחה עם כל לקוח פוטנציאלי – כל המידע קיים באתר. עסק שלא מבין את זה – יבין בעתיד.
כי כיום, עסק ללא אתר – הוא כאילו לא קיים.

שתפו ותיהנו

רוצה לחשוב יחד איך ליישם את שיטות השיווק שלי בעסק שלך?

קבלת מדריך חינם!
אסרטיביות עסקית

אלפי תכנים שיווקים, בחינם

אירועים קרובים

הישארו מעודכנים