שנינו יחד וצעד אחר צעד, בקצב האישי שלך אנחנו נקים ונקדם את העסק שלך: קביעת מיקוד עסקי, זיהוי בידול ייחודי, בחירת קהל יעד אידיאלי עבורך, פיתוח עסקי ואסטרטגיות שיווקיות, בניית מסר שיווקי, מיתוג, עיצוב לוגו, בחירת צבעים, ועוד. בנית תוכנית עבודה, הקמת דף עסקי בפייסבוק, הקמת ואפיון אתר / בלוג, דפי נחיתה, דפי מכירה אינטרנטיים, שיווק ברשתות חברתיות, פרסום בפייסבוק ובגוגל אדוורדס, הכוונה וייעוץ בכתיבה שיווקית, הדרכה לניהול זמן ובנית יעדים, יצירת מוצרי מידע, ספרים אלקטרוניים, מדריכים, קידומי שיווק, הקמה וניהול וובינרים, יצירה והקמת שיתופי פעולה, הנחיית נטוורקינג ,תדמית עסקית, הכוונה איך לעמוד מול קהלולהכין הרצאות, סדנאות ומצגות, כל מה שצריך על ארגון כנסים, רימרקטינג, הפקת פליירים, כרטיסי ביקור, רול אפים וכל מה שצריך בכדי שהעסק יתנהל בצורה יעילה, ממוקדת שמביאה תוצאות. זה רק חלק ממה שאפשר לעשות יחד.
איך זה עובד?

חבילת המנטורינג הפרטנית מתבצעת על ידי מפגשים פרטניים של שעה, אחת לשבוע, הכוללת גם התייעצות במיילים באופן שוטף. הפגישה הראשונה היא מיועדת להכרות, איסוף מידע ויצירת פוקוס על המטרות שלך. בתום הפגישה אתם מקבלים תכנית פעולה עסקית שיווקית כללית שמנחה לעבר המטרות שלך.

כל פגישות המנטורינג הן ממוקדות משימות מפגישה לפגישה. נעסוק בשבירת פחדים וחסמים ונתקדם לעבר יצירת תוכנית אסטרטגיה שיווקית, הכוונה וליווי בערוצי שיווק וננסח מסרים שיווקיים שימשכו אליכם לקוחות לעסק.נעסוק בשיפור יכולות טכניות מול המחשב, שיפור יכולות שיווק עצמי, שיפור יכולות מכירה, כתיבה שיווקית, כותרות, מודעות ועו'. אמנע ממך לעשות טעויות שעולות בזמן, כסף והמון תסכול.

יחד נבנה את הדרך להצלחה שלך.  נבחן, נזהה וננתח יחד אתכם מי אתם, מה רצונותיכם, מה כישרונותיכם.
נבנה יחד תכנית שיווקית מתאימה, מלווה מאסטרטגיה נכונה ויעילה, כלים מעשיים ויצירתיים לשיווק ולניהול נכון של העסק, נלווה אתכם צעד אחר צעד, בכל שלב ושלב, עד להצלחה ודאית, הגדלת הרווחים והגדלת מעגל הלקוחות, כך שאתם תוכלו לנהל את העסק שלכם בצורה הטובה, המועילה והפשוטה ביותר ולהגיע תוך זמן קצר למותג מוביל בתחומכם.

הרי כל רצונכם הוא שהעסק שלכם יעבוד בצורה חלקה ואתם תהיו חופשיים מכל דאגה.
אז נכון, יש לכם הרבה ידע ורצון להצליח, ובטוח שאתם מאד מקצועיים במה שאתם עושים או שיש לכם מוצר מנצח, ונכון, ,אבל האם באמת יש לכם את הידע המעשי הנחוץ לניהול, שיווק ומיתוג נכון של עסק?
עכשיו, אחרי שעשינו תיאום ציפיות ושהדרך נראית קצת יותר ברורה ופחות מפחידה, הגיע הזמן !