הדרך המהירה להגדיל את נוכחותך בפייסבוק

שאלה מורכבת אחת מעסיקהה את רוב בעלי עסקים לגבי פייסבוק

• איך אקבל יותר תוצאות מהמודעות ומהפוסטים
• איך אגיע לקהל יעד גדול יותר
• איך ארחיב את טווח ההגעה של המודעות

לאחר שנים רבות בהן אני עוסקת בתחום השיווק והמיתוג לעסקים, בין אם עבור העסק שלי: מרכז גרייס™ – מנטורינג להצלחה – ובין עבור לקוחותיי, הניסיון לימד אותי כי – בכל הנוגע להגדלת נוכחות בפייסבוק, מומלץ להתמקד ב- 3 רבדים עיקריים:

 

1. שיפור מודעות על ידי חידוד ואופטימיזציה

זמן הפרסום
לזמן שמודעה מתפרסמת יש השפעה על מספר האנשים שנחשפים אליה.
בהתאם לכך, גם לאינטראקציה שהיא מעוררת סביבה.
הרבה מחקרים קיימים באינטרנט על הימים או על שעות מומלצים לפרסום.
אך זמן פרסום מומלץ ניתן לראות, בקלות ובמהירות, באיזור הנתונים הסטטיסטיים שמופיע בעמוד העסקי. וכך, ניתן לפרסם בשעה המומלצת וכמו כן לתכנן ולתזמן את המודעה למועד מאוחר יותר.

הטקסט הוא המפתח
חשוב מאוד לכתוב טקסטים ברורים ומעוררים עניין. הימנע ממילים קשות, מתחכומים לשוניים, או ממשפטים מסורבלים. דבר בשפת הקולט.  התמקד בצרכים האמיתיים של קהל היעד שלך וספק לו ערך שימושי וכמה שיותר חדשני.

עידוד אינטראקציה
על מנת ליצור עניין סביב המודעה, השתמש בשאלות, סקרים, הגרלות והנעה לפעולה כלשהי לעורר אינטראקציה. ככל שאינטראקציית של גולשים היא גדולה יותר, כך פייסבוק תציג את המודעות שלך כמה שיותר פעמים

שדרוג מודעות
מומלץ לפרסם סוגים שונים של מודעות (עם תמונות, וידאו, אודיו, טקסט בלבד) ולשים לב מה קהל היעד הכי מעדיף. באופן כללי, מודעות שמכילות תמונות גדולות וגם סרטוני וידאו משפרים את הוויראליות והאינטראקטיביות (יותר לייקים", חשיפה רבה יותר).

קורס שיווק בפייסבוק, ספיישל לעסקים – הקורס הדיגיטלי שמקפיץ בעלי עסקים לתוצאות מדהימות, עם תמיכה אישית וטכנית 24/7, שמשגע את הקהילייה של עצמאים ובעלי עסקים.  לפרטים לחץ כאן

 

2. שיפור מודעות על ידי נתונים סטטיסטיים שמתקבלים מפייסבוק    

הנתונים הסטטיסטיים של קהלי יעד שמתקבלים מפייסבוק, הם מפתח יחודי ל:
• ביצוע אופטימיזציה במודעות
• הגדלת כמות המעריצים
• שיפור את תוכן המודעות

היתרונות האלה מאפשרים להגיע לקהל היעד מדויק יותר,וכך ליצור תוכן הכי רלוונטי עבורו, לפי:
מידע דמוגרפי: הכולל גיל ומין, מצב סנטימנטלי, לימודים ועבודה
מידע על סגנון חיים: כולל תחומי עניין והעדפות
מידע על הרגלי קנייה: כולל התנהגות קנייה באינטרנט, וקטגוריות רוב הרכישות

3. שיפור מודעות על ידי מבחן ביצועים

בנוסף לניתוח ביצועי מודעות לאורך זמן (הנתונים הסטטיסטיים של פייסבוק מאפשרים להשוות תקופות שונות של זמן) חשוב גם להשוות את ניתוח המודעות עם אלה של המתחרים. בז'רגון שיווקי: Benchmarking או מבחן ביצועים.
ישנם בשוק מגוון כלים – חינמיים ובתשלום – שמאפשרים לבצע השוואת ביצועים של מודעות  כנגד אלה של המתחרים, או של עמודים עסקיים בעלי מספר דומה של אוהדים.
כמה דוגמאות:

• https://barometer.agorapulse.com/
• https://likealyzer.com
  מאוד שימושי כי גם מנתח את העמוד העסקי שלך וגם מציע שיפורים
• https://www.fanpagekarma.com/
כלי אמנם בתשלום, אך ניתן לנתח עמוד עסקי אחד בחינם. יכול להיות את שלך 


לסיכום:

כפי שניתן לראות, עם מעט עבודה ומסירות לא קשה מדיי, ניתן למטב את המודעות בפייסבוק ולשפר את הביצועים שלהן לאין ארוך.

ככל שעמוד העסקי שלך יהיה יותר אינטראקציה עם האוהדים, כך פייסבוק תציג את המודעות שלך יותר פעמים, תקבל יותר הזדמנויות לחשיפת, ולגידול הנוכחות שלך.

אהבת את המאמר? נכון שכן? אז, כתוב כאן למטה תגובה
ועזור לנו להפיץ אותו על ידי שיתוף ברשתות החברתיות שלך.

רוצים לקבל טיפים נוספים? לחצו כאן

שתפו ותהנו

רוצה לחשוב יחד איך ליישם את שיטות השיווק שלי בעסק שלך?