מנטורינג לפיתוח וקידום עסק קיים

ליווי עסק קיים | פיתוח עסק קיים | קידום עסק קיים

המטרה שלנו במרכז גרייס™ היא להנחות וללוות אותך כדי שתמשוך אליך לקוחות חדשים ותצליח יותר.  כדי שתפתח רעיונות, תיצור מוצרים ותרוויח יותר.  כדי שתהייה יצירתי ותוביל בתחומך.
בעלי עסקים מצליחים הבינו מזמן שעסק שאינו משווק וממתג את עצמו כראוי אין לא סיכוי להצליח בעידן הנוכחי.

שיווק ומיתוג בהצלחתו של כל עסק קיים.

אין דבר יותר מספק מלראות בעל עסק עובר תהליך ביחד איתנו, כאשר במהלכו הוא כבר קוצר תוצאות משמעותיות.   האם עסק קיים שהוכיח כבר את הצלחתו צריך ליווי וייעוץ של מומחה?  האם בעל עסק שיש לו שנים של ניסיון בתחום צריך תמיכה מגורם חיצוני?
התשובה היא בהחלט כן.

במדינת ישראל נפתחים עשרות אלפי עסקים חדשים מדי שנה והעובדה העגומה היא שיותר ממחציתם נסגרים תוך שנתיים עד ארבע שנים בלבד. בעלי עסקים מצליחים הכירו מזמן בחשיבות הבלתי מעורערת של אסטרטגיות.

 


עסק מתפתח הוא עסק צומח.
  לפעמים דווקא בל העובדה שאתם מורגלים לחזור על אותה פעולה היומיומית ודווקא בשל העובדה שאתם פועלים בענף שלכם כבר תקופה ארוכה, מנטור בעל ניסיון יכול להסתכל בעיניים מקצועיות ולא שיפוטיות על מקורות הצמיחה- לעומת מקורות זוללי האנרגיה, הזמן והמשאבים.  בכל אחד השירותים אותם אנו מציעים ללקוחותינו יש לנו חותם זה עובד ועובד מצוין. תראה לי כל תחום, מקצוע, שירות או מוצר ואני אראה לך אנשים שעושים ערימות של כסף ואנשים שרעבים ללחם.
לנו יש ניסיון מוכח של מעל ל- 30 שנה בתחום ואנחנו פה כדי להעשיר אותך בידע וכלים ישומיים, כדוגמת:

מערך ניהול עסקי – שיווקי משודרג: ניהול עסק מצליח לאורך זמן זו מיומנות לא פשוטה כלל והיא כוללת שני אפיקי פעולה עיקריים: ניהול נכון של הכספים וניהול נכון של השיווק.

ניהול נכון של הכספים: אחד האתגרים מרכזיים עימם בעלי עסקים נדרשים להתמודד בניהול העסק שלהם הוא איך לנהל את הכספים בעסק. בעלי העסקים נדרשים לעשות זאת לרוב מבלי שהוכשרו לכך, מה שגורם להם לעשות לא מעט טעויות שעלולות להביא לסגירת העסק. אז איך עושים זאת נכון?

ניהול נכון של השיווק: אתגר מרכזי נוסף עימם בעלי עסקים נדרשים להתמודד הוא איך לנהל את שיווק העסק בצורה נכונה ומתאימה לתחומו.  כדי לשווק את העסק בצורה יעילה חייבים לגבש תוכנית שיווק ברורה ומסודרת לטווח ארוך המותאמת לבעל העסק, לסוג העסק ולתקציבו – כך שתוביל את העסק לצמיחה ושגשוג,  תחדד את הקשר מול הלקוחות ותמצב את העסק בסביבתו באופן שיהלום את מטרותיו ויעדיו.
פעילות שיווקית כוללת: זיקוק קהל יעד מועדף, ניהול עמוד בפייסבוק, בניית מוצרים, בניית אתר, חשיפה ונוכחות ברשתות החברתיות, יצירת רשימות תפוצה, בניית מועדון לקוחות, טיפול בלידים, השתתפות בכנסים ובימי עיון, הרצאות, שיתופי פעולה, סיעורי מוחות, נטוורקינג פלוס ועוד

מיתוג ובידול עסקי: בשוק רווי מתחרים ובעידן הדיגיטלי, כל עסק מתחיל יכול להציג עצמו כך יראה גם חברה גדולה.  עם זאת, מעסק קיים אי אפשר לקחת את הניסיון המקצועי בפעול ולכן חובה לזהות ולמשוך אליכם את קהל היעד הנכון, כזה שמחפש את המוצר או השירות שיש לך להציע לו וגם הפתרון לו לבעיה או לצורך של הלקוח.  עסקים דומים יש בשפע. בעולם רווי מתחרים, שוני וייחודיות הם יתרון מהותי להצלחה עסקי.

שמירה על קשר עם הלקוח: עסקים רבים עמלים אחרי גיוס לקוחות חדשים ומזניחים אוצר אמיתי: לקוח קיים ! לא עושים מספיק כדי לשמור איתו על קשר. על ידי מנטורינג עסקי שיווקי תלמד דרכים יצירתיות לשמירת קשר עם לקוחות שכבר עברו אצלך, כמו למשל: מתן הטבות, מעקב אחר תגובות, בניית קהילה או יצירת מועדון לקוחות.  פנייה ממוקדת ללקוחות שכבר רכשו מכם מוצר או שהשתמשו בשירותיכם מגדילה את הסיכוי לרכישה נוספת ומסייעת לגיוס לקוחות חדשים, כי לקוח שבע רצון ונאמן מעביר הלאה ומסייע לכם בשיווק מפה לאוזן.

צמצום הוצאות השיווק: מחקרים רבים כבר הוכיחו כי עסק מוציא פי 5 על לקוח חדש מאשר על לקוח קיים. פנייה ללקוחות קיימים החברים במועדון, היא פנייה עם מסר ממוקד והצעה שיווקית רלוונטית לאותו קהל. כמו כן, הפנייה נעשית באמצעים זולים, בעיקר בעידן הדואר האלקטרוני.

פיתוח העסק:  כשמעגל הלקוחות רחב, אפשר להמשיך ולהרחיב את העסק. להוסיף מוצרים ושירותים, סניפים, לשלב רעיונות חדשים. האם ליצור שתפ"ים? ואיזה סוג ? …

תמיכה רגשית: עסקים מתפתחים מביאים איתם גם התלבטויות, כאבי ראש ולחצים שעלולים להוביל למשברים.  אוזן קשבת, יצירת בהירות, דחיפה קדימה ועידוד עוזרים לצלוח את הקושי ולהמשיך לשלב הבא.

תמיכה מקצועית:  אורח לרגע רואה כל פגע, זה בדיוק הזמן שבו מנטורינג עסקי שיווקי מקצועי ומקיף יעזור מאוד. אדם חיצוני ועוד בהכרח מנטור עסקי שיווקי יכול להתבונן על העסק שלך מזווית אחרת ומנקודת מבט רחבה יותר, מה שיעניק לך מקור ידע עצום ומגוון כלים ואסטרטגיות לקידום העסק, להגדלת מעגל הלקוחות והרווחים.

אשמח לייעץ לך לגבי כיווני התפתחות עסקית וצמיחה כלכלית באמצעות פיתוח מוצרים, אסטרטגיות שווק ומיתוג או ערוצי פעילות.

לקביעת פגישה על כוס קפה לקידום העסק שלך, לחץ כאן!

המומלצים שלנו לפריצת דרך עסקית

הישארו מעודכנים

פעילויות נוספות בהן תמצאו עניין